سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه کردستان:

سپاه به دنبال رفع محرومیت و خدمت به مردم است/برقراری امنیت پایدار مردمی از مأموریت‌های سپاه کردستان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: سپاه به دنبال رفع محرومیت و ارائه خدمات بیشتر به مردم است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه کردستان، پیش‌از ظهر امروز در همایش سراسری تحویل 157 جهیزیه خانواده محروم و افتتاح 958 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه بیت‌المقدس کردستان که در باشگاه افسران برگزار شد، اظهار داشت: سپاه به دنبال رفع محرومیت و ارائه خدمات بیشتر به مردم است.

سردار رجبی تصریح کرد: سپاه بیت‌المقدس یک مأموریت جهت "برقرای امنیت پایدار مردمی" دارد که بیشتر سازمان ما معطوف به این مأموریت‌ها است.

وی گفت: افتخار داریم در کنار سایر نیروهای مسلح و امنیتی در تحقق این مهم و عنصر حیاتی و راهبردی برای نظام موفق هستیم.

سردار رجبی افزود: ضمن اینکه این اولویت را قائل شده‌ایم که این عنصر حیاتی که زمینه‌ساز سایر اقدامات به ویژه توسعه همه جانبه می‌شود از ظرفیت نیروها و امکانات در راستای توسعه استان، رفع محرومیت، کمک به دولت و حل مشکلات مردم ورود پیدا کرده‌ایم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: البته اقداماتی که انجام گرفته همه کاری نیست که هدف‌گذاری شده است اما بخشی از کار است و این روند همچنان تا رسیدن به هدف اصلی ادامه خواهد داشت.

سردار رجبی با بیان اینکه افتخار ما خدمت‌گزاری به مردم است، گفت: در این مسیر به خود افتخار می‌کنیم و در عرصه تامین امنیت و محرومیت‌زدایی با تمام توان تلاش می‌کنیم.

فرمانده سپاه کردستان با بیان اینکه خادمی مردم کردستان را افتخار خود می‌دانیم، گفت: در راستای تحقق منویات رهبر در حوزه رفع محرومیت‌زدایی با تمام توان پای کار ایستاده‌ایم.

سردار رجبی گفت: یک هزار دهستان در راستای محرومیت‌زدایی و تحقق منویات رهبری هدف‌گذاری شده است که سهم کردستان 16 دهستان و بیشترین آمار در بین استان‌های کشور است.

وی با بیان اینکه گفتمان مشارکت در مناطق محروم در روستاها شکل گرفته است، اذعان داشت: تک تک فرماندهان شهرستان‌ها مامور توسعه و تقویت این مشارکت در راستای رفع چهره محرومیت در روستاها هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اضافه کرد: در حوزه عمران و آبادانی در روستاها اعتبار زیادی لازم است که در توان دولت و سپاه نیست لذا این موضوع اهمیت مشارکت خود مردم در اجرای این برنامه را دوچندان می‌کند.

وی با بیان اینکه از سال 88 تاکنون 3 هزار و 756 پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه بیت‌المقدس در کردستان اجرا شده است، گفت: این پروژه‌ها بر اساس اولویت و نیاز هر منطقه تعریف شده و با مشارکت خود مردم به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: در سال‌جاری اجرای 200 پروژه هدف‌گذاری شده بود که 150 پروژه آن به اتمام رسیده و 50 پروژه دیگر هم در دست اقدام است.‌

سردار رجبی تصریح کرد: نزدیک 100 پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در کردستان در دست اجراست و 50 پروژه نیز به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه بیش از 6 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان از سوی سپاه انجام شده است، گفت: این افتخاری برای تمام مجموعه سپاه است و امیدواریم به مرحله‌ای برسیم که محرومیت در هیچ نقطه‌ای از این استان شاهد نباشیم.

انتهای پیام/ع

تلاش سپاه در  تامین امنیت  کشور

برچسب ها: سپاه ، رهبر انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.