دفاع مقدس در کردستان همچنان ادامه دارد

فرمانده سپاه کردستان گفت: دفاع مقدس در کردستان قبل از جنگ تحمیلی شروع شد و تا امروز این مجاهدت‌ها و فداکاری‌های بزرگ ادامه داشته و دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه کردستان پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان گفت: برگزاری کنگره یک کار بزرگ و ارزشمندی است وزمان به سرعت در حال گذر است و ما باید سریع کارها را انجام دهیم.

وی افزود: کنگره شهدای استان بیانگر حضور مردم این استان در دفاع مقدس و مجاهدت‌های خاموش است چرا که دفاع مقدس در کردستان قبل از جنگ تحمیلی شروع شد و تا امروز این مجاهدت‌ها و فداکاری‌های بزرگ ادامه داشته و دارد.

 سردار رجبی با یادآوری برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان در سال ۹۷، تاکید کرد، این کنگره باید در تراز انقلاب و استان فرهنگی کردستان برگزار شود.

وی یادآوری کرد: شهدای انصار و مهاجر در دوران دفاع مقدس مجاهدت‌های بی‌بدیلی را خلق کرده‌اند لذا باید برگزاری کنگره در شان و تراز شهدا باشد.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: کنگره پیشمرگان مسلمان کرد توانمندی و ظرفیت‌های خوب کردستان را نشان داد لذا باید با کنار زدن برخی آسیب‌های آن کنگره، تلاش کنیم کنگره ۵۴۰۰ شهید استان به یک کنگره ممتاز در بین سایر استان‌ها تبدیل شود.

انتهای پیم/ د م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار