سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی

24 ساعته شدن سیمای خراسان جنوبی

سیمای خراسان جنوبی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت آزمایشی 24 ساعته می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ آینه دار مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : 24 ساعته شدن سیمای خراسان جنوبی مهمترین رویداد فرهنگی استان در سال جاری خواهد بود.


وی افزود : شبکه استانی خراسان جنوبی با اینکه تازه تاسیس است و عمر کوتاهی دارد اقدامات 24 ساعته شدن این شبکه طی ماه های اخیر انجام شد و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت آزمایشی محقق می شود و در نیمه اول اسفند به صورت رسمی آغازبه کار می کند.


آینه دار گفت : رسانه ملی با محوریت دین ، امید ،  اخلاق و آگاهی کار رسانه ای خود را انجام می دهد و این 4 محور شاخص برنامه های صداوسیما در تمام حوزه ها است.


مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی افزود : یکی از اهداف سازمان صداوسیما این است که هر استان در کشور باید دارای شبکه استانی مستقل در حوزه صدا و یک شبکه استانی مستقل در حوزه ی سیما باشد که توسط پتانسیل خود استان انجام شود.


وی اظهار کرد : فراهم کردن زیرساخت های 24 ساعته شدن شبکه استانی از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در حال انجام است.


آینه دار اضافه کرد : برنامه زنده صبح خاوران ، برنامه ورزشی یک ساعته در جهت توسعه ورزش استان ، بخش خبری جدید  ساعت 11 ، برنامه ترنم درجهت توجه به حوزه ی هنری ، برنامه های پرسمان و بازتاب در جهت پیگیری مشکلات مردمی و برنامه ی جلوه ی نیاز از جمله برنامه های متنوعی است که به کنداکتور پخش سیما اضافه می شود.


مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی گفت : تمام 24 ساعت با تولیدات مرکز به تنهایی پر نمی شود و ما علاوه بر 1200 ساعت برنامه های آرشیو خود استان که بازنگری شده ، 800 ساعت برنامه آرشیو از تولیدات استان های دیگر کمک گرفته شده است.

وی از سایر رسانه ها خواست تا با نقد درون خانوادگی باعث رشد و تعالی همدیگر شویم.

خبر ساعت 20 نیز با فرمت جدیدی از قاب تصویری روی آنتن می رود.

سیمای محلی خراسان جنوبی آبان ماه 86 آغاز به کار کرد و ،شبکه استانی در تیرماه 89 افتتاح رسمی شد و در اردیبهشت ماه 96 به 16 ساعت پخش رسید و با توجه به پتانسیل موجود در اسفندماه امسال این شبکه 24 ساعته می شود.

انتهای پیام/ک

شبکه استانی خراسان جنوبی 24 ساعته می شود

برچسب ها: صدا و سیما ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.