سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پروژه چرخ و فلک بزرگ بوشهر تا اردیبهشت‌ماه

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر از وعده سرمایه گذار پروژه چرخ و فلک برای راه اندازی این پروژه در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روح الله نصرتی سه‌شنبه‌شب در نشست اعضای شورا با سرمایه‌گذار پروژه چرخ و فلک بوشهر اظهار داشت: پروژه چرخ و فلک به یکی از دغدغه های جدی اعضاء تبدیل شده علیرغم وعده‌های داده شده این پروژه هنوز به بهره‌برداری نرسیده و زمان راه‌اندازی آن مشخص نشده است ، به گونه‌ای که یکی از دغدغه های شهروندان شده و مکررا از ما در مورد زمان به بهره برداری این پروژه سؤالاتی مطرح می کنند.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: پیرو درخواستی که برای حضور سرمایه گذار این پروژه در صحن شورا و بررسی وضعیت چرخ و فلک مطرح کردم طی هماهنگی بعمل آمده از سرمایه گذار پروژه دعوت بعمل آمد که در صحن شورا حضور پیدا کند و پاسخگوی سوالات اعضا شورا باشد و همچنین بازدید میدانی نیز به اتفاق رئیس، جمعی از اعضای شورا، سرپرست شهرداری، معاونین و سرمایه‌گذار پروژه از چرخ و فلک داشتیم.

وی افزود: در این نشست سرمایه‌گذار پروژه توضیحاتی در مورد آخرین وضعیت روند کاری چرخ و فلک داد و دلیل تاخیر در پروژه را مسائل و مشکلاتی از قبیل تورم و افزایش چندین برابری قطعات اعلام کرد که این برای اعضاء شورا قابل قبول نبود و با توجه به اینکه شهرداری به تعهدات خود عمل کرده است و مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان باقی مانده نیز باید در زمان راه اندازی چرخ و فلک پرداخت شود.

نصرتی تصریح کرد: تاکید اعضاء شورا تسریع در عملیات این پروژه و راه‌اندازی هر چه سریعتر آن بود که سرمایه‌گذار وعده دادند در اردیبهشت ماه این پروژه به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/م

پروژه چرخ و فلک بزرگ بوشهر تا اردیبهشت‌ماه افتتاح می‌شود

 

برچسب ها: شورای شهر ، صدای مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.