سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ششمین روز از جشنواره فیلم فجر شیراز

فیلم‌های فیلشاه، تنگه ابوغریب و امیر میزبان علاقمندان سینما خواهند بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در ششمین روز از هفدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز چهارشنبه ۱۸ بهمن، ساعت ۱۸ و ۲۱ در تالار حافظ فیلم انیمیشن فیلشاه و فیلم تنگه ابوغریب به نمایش در می‌آید.

در خلاصه انیمیشن فیلشاه آمده: در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه شادفیل بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود.

هادی محمدیان کارگردان فیلشاه درباره نگارش فیلمنامه این انیمیشن گفت: نگارش فیلمنامه فیلشاه طی ۱۰ ماه در کارگاه فیلمنامه نویسی هنر پویا با مشورت از بهروز افخمی، هادی مقدم دوست، و وحید امیرخانی به پایان رسید.

فیلم سینمایی تنگه ابوغریب به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی با بازی جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، علی سلیمانی، مهدی قربانی جدیدترین تولید سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و گفته می‌شود از نظر صحنه‌های اکشن و جنگی جزو آثار منحصر به فرد سینمای دفاع مقدس محسوب می‌شود.

سالن نارنجی مجتمع سینمایی هنر شهر آفتاب هم ساعت ۱۹ با نمایش فیلم دارکوب بهروز شعیبی میزبان تماشاگران است و ساعت ۲۱ مغز‌های کوچک زنگ زده هومن سیدی اکران می‌شود.

اما سالن آبی هنر شهر آفتاب شیراز چهارشنبه ۱۸ بهمن در ساعت ۱۸ و ۲۰، فیلم‌های چهارراه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی و امیر آخرین ساخته نیما اقلیما را در پیش چشمان مخاطبان پرده نقره‌ای به روی پرده خواهد برد.

در خلاصه داستان فیلم امیر آمده است: علی در جستجوی همسر سابق و پسرش به تهران می‌آید. امیر علیرغم مشکلات خانوادگی در تلاش است تا به روش خود گرفتاری آدم‌های دور و برش را حل کند.

میلاد کی مرام، هادی کاظمی، بهدخت ولیان، مصطفی قدیری، روشنک سه قله گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی، مونا قاسمی، کسری محبوبی، آرتین گلچین و سحر دولتشاهی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

پردیس گلستان شیراز هم قرار است در ششمین روز از جشنواره فیلم فجر، فیلم بمب پیمان معادی را که این روز‌ها نگاه تماشاگران و منتقدان را به خود جلب کرده از ساعت ۲۱ نمایش دهد.

انتهای پیام/ن

جشنواره فیلم فجر در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.