برنامه «سینما آی‌فیلم» که در دهه فجر با محوریت رویدادهای جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی آنتن می‌رود، با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

استقبال مخاطبان از اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر در «سینما آی فیلم»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم؛ برنامه «سینما آی‌فیلم» که در دهه فجر با محوریت رویدادهای جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی آنتن می‌رود، با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

این شبکه همچون سا‌ل‌های گذشته در دهه فجر به پوشش فیلم‌های در حال اکران و رویدادهای فستیوال فیلم فجر امسال می‌پردازد.

ویژه‌برنامه «سینما آی‌فیلم» با تهیه‌کنندگی وحید رونقی و محمدتنكابنى در ایام جشنواره فجر میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان به سینما است.

این ويژه‌برنامه هرشب ساعت ۲۲:۳۰ در شبکه آی‌فیلم به بررسى اتفاقات جشنواره، حواشی و معرفى فيلم‌های در حال اکران با حضور عوامل و بازیگران آن می پردازد.

ویژه برنامه فیلم فجر از استودیوی پردیس ملت به همراه پوشش نشست‌های خبری فیلم ها با حضور عوامل تولید و نیز گفت‌وگو با مدیران جشنواره و منتقدان پخش می‌شود.

پخش «سینما آی فیلم» که به صورت سه زبانه (فارسی، انگليسى و عربى) تهیه می شود، در کانال‌های عربی و انگلیسی با یک روز تأخیر انجام می‌شود ولی نسخه فارسی هر برنامه همان شب روی آنتن می رود.

اسماعیل باستانی مجری بخش فارسی این برنامه است، اجرای برنامه عربی بر عهده مازن السریع بوده و مجری برنامه انگلیسی نیز رضا نایبی است.

بر اساس این گزارش، ویژه‌برنامه سی‌وششمین جشنواره فیم فجر هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۶:۳۰ و ۱۴:۳۰ روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار