سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر وزیر اقتصاد و دارایی به سمنان به روایت تصویر

مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی دولت دوازدهم برای افتتاح چند طرح اقتصادی و اداری به استان سمنان سفر کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی کابینه دوازدهم صبح سه‌شنبه 17 بهمن ماه 96 در آغاز سفر یک‌روزه خود به سمنان در میدان قومس مرکز استان مورد استقبال استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

وی با حضور در گلزار شهدای سمنان واقع در امامزاده یحیی(ع) سفر یک‌روزه خود را برای افتتاح سه طرح اقتصادی واداری و بازدید از یک پروژه خودروسازی آغاز کرد.

در این مراسم استاندار سمنان و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهرستانی و استانی نیز حضور داشتند.

مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی کابینه دوازدهم در نخستین برنامه کاری خود پس از ورود به استان سمنان با حضور در استانداری سمنان در آیین افتتاح سامانه دادور و فیبر نوری خانگی استان سمنان شرکت کرد.

در این مراسم که با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد از سامانه دادور رونمایی شد.

مسعود کرباسیان در ادامه سفر یک‌روزه خود به استان سمنان با حضور در ساختمان جدید التاسیس مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان این مجموعه را افتتاح کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی پیش از ظهر سه شنبه با حضور در شهرک صنعتی سمنان در آیین افتتاح واحد تولید مینی بوس در این شهرک حضور یافت.

مسعود کرباسیان در نشست اقتصاد مقاومتی سمنان در استانداری سمنان با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری در دستور کار است و امیدواریم این رقم از ۱۲ درصد به هشت درصد برسد گفت : در این زمینه کارهای بسیار خوبی توسط دولت و مجلس صورت گرفته که امیدواریم به‌زودی شاهد تحقق این امر باشیم.

دیدار وزیر اقتصاد و دارایی و استاندار سمنان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان و حضور وزیر اقتصاد در استودیوی برنامه پرسمان از سیمای مرکز سمنان آخرین برنامه وی در سفر به سمنان بود.

انتهای پیام / ه

جزئیات سفر وزیر اقتصاد و دارایی به سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.