سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

19 طرح برق رسانی در شهرستان گلپایگان

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر 19 طرح برق رسانی در شهرستان گلپایگان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مدیر اداره برق گلپایگان گفت: در سال جاری با اضافه شدن تعداد هزار و 81 مشترک به شبکه اکنون تعداد كل مشتركان برق گلپایگان به 51 هزار و 665 هزار مشترک رسید.  

شاپور حدادی‌پور اظهار کرد: در 10 ماهه امسال تعداد هزار و 81  به مشترکان برق شهرستان اضافه شده است.

وی افزود: از این تعداد هزار و 47 مشترک عادی و 34 مشترک دیماندی هستند؛ تعداد کل مشترکان تا پایان دی ماه سال جاری به 51 هزار و 665 هزار مشترک رسید.

مدیر اداره برق گلپایگان گفت: 19 طرح برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 250 میلیون تومان امسال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این طرح‌ها شامل تامین روشنایی بلوار حد فاصل روستاهای سعیدآباد، غرقه، بلوار مقابل مسکن مهر و روستای رباط سرخ ومرحله دوم طرح تبدیل شبکه فشار ضعیف به کابل خودنگهدار در سطح شهر گلپایگان است.

حدادی‌پور ادامه داد: جا به جایی و بهسازی شبکه و پست برق در شهر گلپایگان، گلشهر، گوگد و روستاهای فاویان، ملازجان و  فرج‌آباد نیز با اعتباری بالغ بر 427 میلیون تومان انجام شده است.

وی گفت: طرح احداث شبکه و نصب ترانس روستای زرنجان با اعتباری بالغ بر 41 میلیون تومان انجام شد که با نصب این ترانس ضعف ولت مشترکان این روستاها برطرف شده است.

مدیر اداره برق گلپایگان اظهار کرد: در 10 ماهه سال جاری جا به جایی شبکه در روستاهای رباط سرخ، هنده، شادگان، لالان، نیوان سوق‏ و دم‌آسمان با اعتباری بالغ بر 316 میلیون تومان انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری از محل اعتبارات مسکن مهر طرح های احداث مدار دوم فیدر مسکن مهر و نصب سکسیونر فیدر مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 140 میلیون تومان  و تعویض کنتورهای مشترکان دیماندی با کنتور فهام نیز با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان انجام شده است.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح طرحهای برق رسانی در گلپایگان

برچسب ها: وزارت نیرو ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.