سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب در کاکی

همزمان با بزرگداشت دهه فجر و برپایی ششمین دوره از نمایشگاه مدرسه انقلاب، روز یکشنبه در آیینی نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان شهید بهشتی کاکی شهرستان دشتی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،معاون پرورش و تربیت آموزش و پرورش منطقه کاکی گفت: این نمایشگاه شامل 12 غرفه در سه بخش'دیروز ما'، 'امروز ما' و 'فردای ما' به همت دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی برپا شده است.
غلامعلی جمالی حاجیانی افزود : در این نمایشگاه آثار دانش‌آموزان در معرض نمایش قرار گرفته است و در هریک از غرفه‌ها یک یا دو دانش‌آموز انجمن اسلامی به عنوان مسئول غرفه ها حضور دارند که برای سایر دانش آموزان و بازدید کنندگان محتوای آن غرفه را تشریح کرده و سئوال های بازدیدکنندگان را پاسخ می‌دهند.
معاون پرورشی وتربیت آموزش و پرورش منطقه کاکی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب ارتقای سطح انگیزه و تعلق نوجوانان نسبت به جبهه حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل، آشنایی با شخصیت و آرمان بلندامام(ره) و مقام معظم رهبری، تقویت روحیه انقلابی و انگیزه دانش آموزان نسبت به پیگیری آرمان‌های ملی، جهانی و تمدنی کردن انقلاب اسلامی، تقویت بیشتر دانش‌آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب، برانگیختن خلاقیت و توانمندی دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی و هم‌افزایی و همکاری صمیمی بین تشکل‌های دانش‌آموزی است.
وی افزود: در 6 مدرسه متوسطه منطقه کاکی نمایشگاه مدرسه انقلاب برگزارشده است و در نمایشگاه ها موضوعاتی همچون، استکبارستیزی، کارنامه سیاه پهلوی، جنگ تحمیلی، دستاوردهای انقلاب، ولایت فقیه، مهدویت و ققنوس شامل نقش مدافعان حرم در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، امنیت ایران و معرفی شخصیت های انقلابی و شرح ویژگی شهدای مدافع حرم مطرح شده است.

انتهای پیام/م

نمایشگاه مدرسه انقلاب در کاکی افتتاح شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.