سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محبوبیت یک درصدی جنجالی‌ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسیه!

جنجالی‌ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسیه زن جوانی است که فقط یک درصد محبوبیت دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه روسیا الیوم، کسینیا سابچاک، نامزد حزب مخالف «ابتکار مدنی»، برای ورود به رقابت انتخاباتی روسیه آماده می شود. سابچاک با یک درصد محبوبیت پس از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دو حزب سوسیال دموکرات و لیبرال دموکرات، در جایگاه سوم قرار گرفته است.

گزارشگر این شبکه، گفت: سابچاک جنجالی ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسیه است. برخی به علت نداشتن برنامه انتخاباتی از وی انتقاد می کنند و برخی دیگر هم او را فقط بانوی جویای شهرت می دانند که از عرصه رسانه وارد سیاست شده است. آیا تصمیم وی برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری حتی برای مادر وی عجیب نبود؟ سابچاک از خانواده ای سیاستمدار است. پدر وی نخستین استاندار سن پترزبورگ پس از دوران شوروی بود. مادر وی عضو شورای فدرال روسیه است.

با آغاز رقابت های انتخابات ریاست جمهوری روسیه، حزب «ابتکار مدنی» سابچاک را به عنوان نامزد خود انتخاب کرد.

گزارشگر این شبکه گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی ها، محبوبیت سابچاک بیش از یک درصد نبوده و در مقایسه با رقبای وی در انتخابات ریاست جمهوری، این درصد اندک است. ناظران برای این موضوع چند علت را مطرح می کنند که بر اساس مهم ترین آنها، مردم روسیه به سخنرانی هایی که در آنها از همه چیز انتقاد می شود، اعتقادی ندارند.

انتهای پیام/

 

رقابت‌های انتخاباتی در روسیه

 

برچسب ها: روسیه ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.