سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل؛

میراث فرهنگی اردبیل به عنوان دستگاه برتر در صیانت از حقوق شهروندی معرفی شد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: این اداره کل به عنوان دستگاه برتر در صیانت از حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم حاجی زاده، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اعلام این خبر تصریح کرد: دستگاه های اجرایی بر اساس شاخص های تعریف شده به لحاظ صیانت از حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ارزیابی می شوند.

وی افزود: ایجاد میز خدمت، پاسخگویی سریع به ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست های مراجعان در سال های اخیر از سیاست های میراث فرهنگی استان بوده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: برگزاری کلاس های آموزشی، تبلیغات محیطی در جشنواره ها و نمایشگاه ها، برگزاری نشست بانوان با موضوع حجاب و عفاف و تجلیل از بانوان نمونه حجاب و عفاف اداره کل در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف صورت گرفته است.

حاجی زاده با اشاره به قدردانی استانداری اردبیل از اقدامات صورت گرفته اضافه کرد: خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع بطور جد ی دنبال می شود.

وی متذکر شد: همچنین ترویج ارزش های اسلامی و دینی به ویژه در حوزه حجاب و عفاف از اهداف این اداره کل است که با همکاری و مشارکت کارکنان تحقق آن تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع بطور جد ی دنبال می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.