سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور دربین خانواده شهدا نوید بخش پیام شهداوناظر بودن شهدا براعمال مااست

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک یزد گفت: حضور دربین خانواده شهدا باعت می‌شود تا پیام شهدا را بهتر درک کنیم که این حضور نوید دهنده حاضر و ناظربودن شهدا بر اعمال ما است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در دیدار با خانواده شهید عباس خورشید نام گفت: از نعمت‌های معنوی و رشد تعالی، نعمت جهاد فی سبیل الله و ایثار و شهادت است که خداوند به بندگان خاص و شاخص خود عنایت و مرحمت نموده است.

صابری تصریح کرد: رزمندگان با نفس خویش جهاد کردند و تمام لذات و آسایش زندگی در دیار خود را رها کرده و به استقبال سختی و خطر رفتند تا امروز این امنیت و آسایش سایه گستر این کشور باشد.

وی بر تکریم خانواده شهدا و ایثارگران تاکیدکرد وافزود: حضور در جمع خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و بیان خاطرات و خوبی‌ها و رشادت و خلوص آنان، همه ما را بیش از پیش به خدمت خالصانه و مجدانه ترغیب و این پیام را نوید می‌دهد که شهیدان حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

صابری خاطرنشان کرد: لازم است مسئولان با حضور در جمع فرزندان و خانواده‌های شهدا از اهمیت والا و روحیه ایثار و جانبازی شهدا و مقاومت خانواده‌های این عزیزان، استمداد بگیرند و با اهتمام جدی این انقلاب را به سلامت به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم بسپارند.

گفتنی است شهید عباس خورشید نام اولین روز از بهار سال شصت و یک در رقائیه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام / 

جهاد با نفس از ویژگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.