سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره):

ناظران شورای نگهبان امین و حافظ آرای مردم هستند

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: ناظران شورای نگهبان در یزد دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و بر اجرای کامل قانون و صیانت از آرای مردم تاکید کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)در جمع ناظرین شورای نگهبان گفت: شما به عنوان امین نظام وملت هستید و از آرای مردم حفاظت می کنید واین رسالت بزرگ را بردوش کشیده اید، باید قدر خود را بدانید که این افتخار بزرگ نصیب شما شده است.

حجت الاسلام روانبخش به دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر رئیس جمهوری که در آمریکا بر سر کار آمده سرنگونی جمهوری اسلامی را در دستور کار خود قرار داده است اما به برکت هوشیاری مردم و رهبری مقتدر در همه توطئه ها ناکام بوده اند .

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان یزد هم در این همایش گفت: به پاس پیروزی انقلاب اسلامی این ناظران امین ملت ونظام گرد هم آمدند تا به دشمنان نظام نشان دهند، که انقلاب در خونشان است.

حجت الاسلام سیدناصر محمدی افزود:این ناظرانی که در این مکان گرد هم آمدند امینی هستند که در تمام انتخابات حضور پیدا می کنند و نظارت می کنند تا این نظام مردم سالاری همواره سالم و استوار بماند.

انتهای پیام / ا

برگزاری همایش ناظران شورای نگهبان در یزد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.