سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطا در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

بررسی مصارف بودجه پس از تصویب منابع و درآمدها

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در صورت جمع بندی محل منابع و درآمدهای شهرداری مصارف آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در چهل و سومین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران به بیان جزئیات جلسه امروز شورای شهر پرداخت و اظهار کرد: در جلسه شورا عملاً بحث بودجه سال 97 شهرداری آغاز شد و کلیات آن به تصویب رسید و هر 19 نفر حاضر در جلسه به کلیات لایحه بودجه 97 رأی دادند.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به بحث درآمدها افزود: بحث درآمدهای ناشی از عوارض عمومی و وصولی توسط سایر موسسات صحبت شد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که بحث مالیات بر ارزش افزوده در مجلس در حال بررسی است، گفت: برای ما روشن نیست که مشخصاً چه میزان از عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری تعلق خواهد گرفت، زیرا در نهایت باید در مجلس تصویب شود و مورد تأیید شورای نگهبان قرار گیرد و به همین علت فرآیند کمی طولانی است.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به درآمدهای ناشی از پروانه های ساختمان ادامه داد: با توجه به اینکه پیشنهادات مختلفی در این بخش وجود داشت، این موضوع در جلسه صبح امروز به اتمام نرسید و ادامه جلسه از ساعت 14 تا 16 ادامه خواهد داشت و شاید بعد از ساعت 16 هم ادامه یابد.

اعطا با بیان اینکه بحث امروز در خصوص منابع و درآمدها است، اظهار کرد: کلیات آن تصویب شده و در بررسی جزئیات در هر بخش که مشکلی باشد، مکتوب ارائه خواهد شد و در نهایت به رأی گذاشته خواهد شد و اگر پیشنهادی نبود، فرض بر این است آنچه که در لایحه آمده ملاک است.

سخنگوی شورای شهر در خصوص درآمدها و منابع ادامه داد: اگر این موضوع امروز به اتمام برسد، سپس مصارف بودجه مورد بحث قرار خواهد گرفت، زیرا مصارف بودجه تفسیرر بیشتری دارد، زیرا به تفکیک باید مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

بررسی بحث مالیات بر ارزش افزوده شهرداری در مجلس شورای اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.