سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گازرسانی به ۳۰۰ روستای استان تا پایان دی ماه امسال

مدیرعامل عامل شرکت گاز استان کرمانشاه، از در دست مطالعه و اقدام بودن یک میلیون و ۵۰ روستای استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سیروس شهبازی  مدیرعامل عامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به گازرسانی به ۳۰۰ روستای استان تا پایان دی ماه امسال گفت: با گاز رسانی به این تعداد روستا طی امسال به طور متوسط روزانه یک روستای استان گازدار شده است.

مدیرعامل عامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: پذیرش ۲۰ هزار مشترک، اجرای ۵۰۰ کیلومتر شبکه گاز و نصب ۱۰ هزار انشعاب گاز از دیگر اقدامات انجام شده از ابتدای امسال تاکنون است هم اکنون در استان کرمانشاه ۵۴۰ هزار مشترک در قالب ۲۷ شهر و یک هزار و ۴۰ روستا که ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۶۰ درصد جمعیت روستایی استان را شامل می‌شود، از گاز طبیعی بهره مند هستند.

شهبازی  افزود: گازرسانی به ۵۵۰ روستا در مراحل اجرا و پیمان سپاری است و گازرسانی به ۵۰۰ روستا نیز در دست مطالعه و بررسی است.

وی افزود: مطابق برنامه ریزی انجام شده طی دو سال آینده همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه گازرسانی متصل می شود که با این این اقدام ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید.

این مسئول گفت: روزانه ۱۲ میلیون متر مکعب گاز در بخش های مختلف استان به مصرف می رسد با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه تقویت زیرساخت های گازرسانی در استان، هیچ مشکلی در تامین گاز مصرفی مردم نداریم.

 

انتهای پیام/ز


روزانه ۱۲ میلیون متر مکعب گاز در بخش های مختلف استان به مصرف می رسد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.