مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از پذیرش بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در ۶ ماه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: هم اکنون ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۵۷ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه در قالب ۲۷ شهر و ۸۵۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
وی تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان کرمانشاه را ۵۲۵ هزار مشترک عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۴۵۰ هزار مشترک در بخش شهری و ۷۵ هزار مشترک مربوط به بخش روستایی هستند.
شهبازی با بیان اینکه مصرف گاز در بخش‌های مختلف استان در ۶ ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته، تصریح کرد: در نیمه نخست امسال بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش‌های مختلف دراستان کرمانشاه مصرف شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اجرای ۳۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز و نصب ۴ هزار و ۳۰۰ مورد انشعاب گاز را از اقدامات مهم انجام شده در ۶ ماه نخست امسال عنوان کرد و افزود: اقدامات معمول هر ساله همچون تعمیرات اساسی ایستگاه‌ها و تأسیسات گازرسانی و ساماندهی اکیپ‌های امدادی و تعمیراتی به منظور آمادگی برای ورود به فصل سرد سال نیز انجام شده است.
وی روند توسعه گازرسانی در استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در نیمه نخست امسال دو شهر حمیل و باینگان و ۱۵۰ روستای استان به شبکه گاز متصل شدند.
این مقام مسئول اظهار کرد: گازرسانی به همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار طی دو سال آینده، در دستور کار شرکت گاز استان کرمانشاه قرار دارد و با اجرای این برنامه ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی از ۵۷ درصد کنونی به بالای ۹۰ درصد خواهد رسید.
شهبازی با اشاره به بهره برداری از خط انتقال ۳۰ اینچ به منظور تقویت گازرسانی به استان در اواخر سال گذشته گفت: در فصل سرد امسال نگرانی خاصی از بابت تامین گاز مصرفی استان وجود ندارد و با همراهی مردم در زمینه مصرف بهینه گاز امکان تداوم گازرسانی به صنایع و نیروگاه‌های استان در فصل زمستان نیز ایجاد می‌شود.
وی در پایان از مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد از دستکاری خودسرانه تجهیزات گازرسانی خودداری کرده و در صورت نیاز با واحد امداد گاز به شماره ۱۹۴ که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به درخواست‌های مردمی است، تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/پ

پذیرش مشترکان جدید در شرکت گاز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.