سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح 40 هزار متر مربع آسفالت در بخش مرکزی کرمان

فرماندار کرمان گفت: نزدیک به 40 هزار متر مربع آسفالت با اعتبار 4 هزار و 640 میلیون ریال به مناسبت ایام دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی ، فرماندار کرمان گفت: 33 هزار متر مربع آسفالت در روستای الله آباد با اعتباری 3 هزار و 200 میلیون ریال و 6 هزار و 850 متر مربع زیر سازی و آسفالت معابر در روستای حسین آباد ، ده آخوندبخش مرکزی کرمان با اعتباری بالغ بر هزار و 440 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.


بابایی از کارگاه تولید پوشاک روستای الله آباد که از طرح های اقتصاد مقاومتی بخش مرکزی کرمان است بازدید کردو در این بازدید افزود: این کارگاه توانسته است در طول 26 ماه فعالیت خود را برای 15 نفر به طور مستقیم اشغال ایجاد کند.


فرماندار کرمان با اشاره به ساماندهی وضعیت واگذاری امتیاز انشعاب آب ، برق و گاز در روستای الله آباد گفت: تاکنون وضعیت واگذاری انشعابات و مجوز آنها به صورت قانونی برای هزار و 470 خانوار ساکن این روستا ساماندهی شده است.


وی از روند پیشرفت طرح پیاده روسازی خیابان بوستان روستای الله آباد به مساحت هزار و 700 متر از روستاهای بخش مرکزی بازدید کرد.


بابایی همچنین از مدرسه در حال ساخت روستای الله آباد با 80 درصد پیشرفت فیزیکی بازدید کرد و گفت: این مدرسه برای سال تحصیلی آینده به بهره برداری می رسد.


بابایی با سفر به شهر اختیار آباد از روند بازسازی حمام قدیمی این شهر توسط شهرداری بازدید و تصریح کرد: بنای تاریخی نصرت الرعایای این شهر بر مرمت و بهره برداری از ظرفیت های این شهر در جذب گردشگر تاکید کرد.


گفتنی است: دیدار با مردم اختیار آباد و حضور در جمع نماز گزاران ، بازدید از پروژه بهسازی میدان ورودی شهر اختیار آباد و ساخت المان آزادی در این میدان توسط شهرداری و پیگیری و رفع مشکل واگذاری مدرسه در حال تخریب اختیار آباد به شهرداری این شهر به منظور احداث بوستان شهدای گمنام از جمله اقدامات فرماندار کرمان در این سفر بود.
انتهای پیام/ی

رسیدگی به وضعیت روستای الله آباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.