سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلبانگ انقلاب اسلامی در دلوار

هم زمان با آغاز دهه مبارک فجر زنگ نمادین گلبانگ انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه و بخشدار دلوار و جمعی از مسئولان، در مدرسه دبیرستان حضرت معصومه(س) شهر دلوار به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین زارعی ریاست آموزش و پرورش دلوار در این آیین اظهار داشت: برای شکوه و اقتدار ایران خون های زیادی داده شده که برای جبران این زحمات باید تمام تلاش خود را به کار گیریم و در برابر اتفاقات هوشیار باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی با اتکای به قدرت لایزال الهی، وحدت و همدلی ملت و وجود رهبری شجاع و آگاه در مقابل رژیم طاغوت شکل گرفت و به پیروزی رسید.

زارعی اظهار کرد: امام خمینی(ره) از همان اوایل بر روی موضوع ما می توانیم تاکید داشتند و با تکیه بر روی این شعار اساسی، حس اعتماد به نفس و خودباوری در میان مردم به عنوان یک دستاورد بزرگ انقلاب بارور شد.

این مسئول گفت: این انقلاب محصول تلاش های دیرین مردم ایران است که با همت و ایثار مردم به ثمر نشست و به ما رسیده است.

وی با بیان اینکه  برای تداوم و حفظ انقلاب باید مبارزه کرد، افزود: امروز همه وظیفه داریم این دستاورد بزرگ انقلاب را حفظ و در میان نسل جوان جامعه نهادینه کنیم.

رئیس آموزش و پرورش دلوار تاکید کرد: اگر این اعتماد به نفس و خودباوری در میان دانش آموزان و نسل آینده ساز جامعه نهادینه شود کشور همچنان در اوج عزت و اقتدار باقی خواهد ماند و روز بروز بر پیشرفت های آن افزوده می شود.

در ادامه این آیین، زنگ گلبانگ انقلاب توسط امام جمعه دلوار ،بخشدار ، شهردار و رئیس آموزش و پرورش دلوار در این مدرسه دخترانه نواخته شد.

انتهای پیام/م

برای تداوم و حفظ انقلاب باید مبارزه کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.