سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیف صدابردار «جاده قدیم» از لحظات دشوار و احساسی فیلم

مهدی ابراهیم زاده گفت: تلاش کردم راکورد صدای خانم کرامتی را به گونه‌ای رعایت کنم که اتفاقات پیرامون این کاراکتر را به خوبی به مخاطب نشان بدهم.

مهدی ابراهیم زاده، صدابردار در خصوص ویژگی صدابرداری فیلم سینمایی «جاده قدیم» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: درباره صدابرداری فیلم «جاده قدیم» جلسات زیادی با خانم منیژه حکمت داشتم و تلاش کردم راکورد صدای خانم مهتاب کرامتی را به گونه‌ای رعایت کنم که اتفاقات پیرامون این کاراکتر را به خوبی به مخاطب نشان بدهم.

این صدابردار در خصوص سخت ترین لحظات فعالیتش در «جاده قدیم» اظهار داشت: ابتدای فیلم برایم خیلی سخت بود، راکوردهایی که هر شب باید گوش می کردم و کارگردان فیلم با اطمینان کامل این کار را به من سپرده بود. البته خانم کرامتی هم این راکوردها را گوش می کرد و تلاش می کرد که صدا به تدریج از خفگی به طرف شادی برود تا آن خروجی که می خواهیم به دست بیاید.

ابراهیم زاده ادامه داد: لحظاتی در سر صحنه پیش می آمد که همراه با تلاش کرامتی برای ایجاد راکورد صدای لازم احساسی و منقلب می شدم که تحملش بسیار دشوار بود.

وی درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود، خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳ماه است که درگیر کار جدید آقای هنرمند هستم و با پروژه دیگری همکاری نمی کنم، زیرا همانطور که انتظار  می‌رفت، کار آقای هنرمند پروژه سنگینی است.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.