سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رصد خرید و فروش و تولید شیشه از کارخانه تا مصرف کننده

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از رصد خرید و فروش شیشه از کارخانه تا مصرف کننده در سطح استان به خصوص در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد.

 جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت: تعزیرات حکومتی با توجه به گزارشات رسیده با همکاری و تعامل دستگاه های نظارتی از جمله سازمان صنعت ، معدن و تجار و اتاق اصناف بر خرید و فروش شیشه از کار خانه تا مصرف کننده از لحاظ گرانفروشی ، کیفیت و تقلب مخصوصا در شهرستان سرپلذهاب در کار گروه گشت های مشترک نظارت خواهد نمود.

وی  با بیان اینکه با  متخلفان بشدت برخورد خواهد شد گفت: در این راستا  مردم عزیز استان در صورت مشاهده تخلف را به سامانه پیامکی 300000135 این اداره کل اطلاع رسانی نمایند .

 جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از جریمه متخلفان اقتصادی در بخش های مختلف قاچاق ، کالا و خدمات و پرونده های بهداشتی در کرمانشاه خبر داد و گفت: آمار پرونده‌های وارده در دی ماه سال جاری به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در سه بخش کالا و خدمات ، قاچاق و تخلفات بهداشتی933 فقره بودهاست .

انتهای پیام/ز

 

بازرسی بر فروش شیشیه در مناطق زلزله زده

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.