سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی 3 سال آینده؛

بهره مندی شهرها و روستاهای خوزستان از آب شرب سالم

استاندار خوزستان از انجام عملیات آبرسانی به 25 شهر و یک هزار و 600 روستای استان طی 3 سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی غدیر با اشاره به تحقق طرح های مربوطه آبرسانی، شهرها و روستاهای استان از آب با کیفیت و مطمئن برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه در طرح آبرسانی غدیر کارهای مهمی انجام شده بیان داشت: امیدواریم طی 3 سال آینده با برنامه ریزی های که صورت گرفته است، آبرسانی از کرخه را تامین و فراهم نماییم و در مقیاس و حجم وسیع تری عملیات آبرسانی به شهرهای مختلف را انجام دهیم.

شریعتی با اشاره به اینکه با اجرای طرح های آبرسانی، اهواز نیز از مزیت آن ها برخوردار می شود تصریح کرد: به طوری که ما نیاز به کارون نداشته باشیم، چون‌آلودگی خاص خودش را دارد.

استاندار خوزستان در ادامه اظهار داشت: همچنین آبادان، خرمشهر و شادگان و روستاهای زیادی نیز از مزایای آن برخوردار می شوند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان با بیان اینکه آب دز بهترین آب در سطح منطقه و کشور است بیان کرد: در بحث طرح آبرسانی غدیر، مشاور و کارفرما اقدامات خوبی انجام داده و امیدوارم این طرح هر چه سریع تر به اتمام برسد و این طرح به عنوان بزرگ ترین طرح آبرسانی تکمیل شود.

غلامرضا شریعتی به همکاری جدی و مطلوب دولت در مراسم‌ عملیات اجرایی خط انتقال و خط لوله دولت تا به امروز در سال 96 اذعان داشت: اعتبار لازم از سوی دولت تامین شده و اعتبار سال 97 پیش بینی شده است.

انتهای پیام/گ

شهرها و روستاهای خوزستان از آب شرب سالم بهره مند می شوند

برچسب ها: استاندار ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.