مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کارون گفت: عملیات تامین آب شرب پایدار و بهداشتی روستا‌های فاقد آب‌ام البنین (ع) و امام حسین (ع) در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود آریا خاکی، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کارون  از بهرمندی 2 روستای‌ام البنین (ع) و امام حسین (ع) این شهرستان  از نعمت آب شرب مطمئن و بهداشتی خبر داد.

وی بیان داشت: آب شرب روستای‌ام البنین از محل خط انتقال آب حیات تامین می‌شود و با کارگزاری یک هزارو۵۰۰ متر لوله خط انتقال ویک هزارو ۵۰۰م‌تر شبکه توزیع آب شرب مشکل کمبود آب در این روستا حل خواهد شد.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان کارون افزود: روستای‌ام البنین جمعیتی بالغ بر ۳۶۰ نفر را تحت پوشش خود دارد.

آریاخاکی با اشاره به عملیات آبرسانی به روستای امام حسین (ع) گفت: در این پروژه ۲ کیلومتر خط انتقال آب و ۶ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب کارگزاری شده که تا ایام مبارک دهه فجر مشکل کمبود آب در این روستا نیز حل می‌شود.

وی از انجام عملیات کارگزاری خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب خبر داد و بیان داشت: آب از محل خط انتقال آب حیات به زودی در مدار قرار می‌گیرد.

آریاخاکی با اشاره به فاز دوم پروژه تامین آب روستاهای مسیر چمیان عنوان کرد: ۴ روستای اسماعیلیه ۱ و ۲، اسلام آباد و چمیان جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر را تحت پوشش دارند.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان کارون گفت: در این پروژه ۱۵ کیلومتر خط انتقال آب شرب از محل رودخانه کارون کارگزاری می‌شود که تا کنون بیش از ۵ کیلومتر از آن کارگزاری شده است.

انتهای پیام/م

آغاز عملیات آبرسانی به 2 روستای فاقد آب شرب شهرستان کارون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار