سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل؛

اقتصاد مقاومتی با تولید و اشتغالزایی عینیت می یابد

استاندار اردبیل گفت:برای عینیت بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری باید تولیدات داخلی و اشتغال زایی متمرکز را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه مصوبات گذشته باید پیگیری شود، افزود:با پیگیری مصوبات جلسات و سفرهای گذشته موانع موجود شناسایی می شود و تکلیف مدیران کم کار هم مشخص می شود.

وی وجود ایده و تفکر نیروی انسانی را مهمتر از سایر ارکان ارزیابی کرد و افزود: با داشتن ایده نو در کنار سرمایه و بهره جستن از تسهیلات دولتی در زمینه گردشگری و جذب توریست خارجی علاوه بر اینکه بیکاری در این شهرستان ریشه کن می شود، بلکه از سایر نقاط استان برای کار به این منطقه گسیل می شوند.

بهنام جو با اشاره به اینکه یک سرمایه گذار با کمترین هزینه بیشترین راندمان را در این شهر بدست آورده است گفت: یک سرمایه گذار بومی با صرف ۳۰۰میلیون تومان برای ۱۷۰نفر نیروی بومی تحصیل کرده در کال سنتر شغل ایجاد کرده که بسیار قابل تحسین است.

در این جلسه نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی مرتبط با طرح های در حال اجرای شهرستان اردبیل  راهکارها و پیشنهادهای خود را تشریح کردند.

همچنین استاندار اردبیل و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی قبل از این جلسه با نثار فاتحه و گل در مزار شهدا با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/ح

افزایش تولیدات داخلی و اشتغالزایی در اردبیل

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.