سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید سرپرست فرمانداری زاهدان برای تلاش مسئولان نسبت به جذب تسهیلات

سرپرست فرمانداری زاهدان گفت: زاهدان به عنوان مرکز استان دارای شهرک‌های صنعتی فعال و نیمه فعالی است که سرمایه گذاران آن نیازمند دریافت تسهیلات فراگیر و ویژه برای نوسازی و تجهیز کارگاه‌های خود هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عبدالرحمن شهنوازی سرپرست فرمانداری زاهدان در کارگروه اشتغال زاهدان گفت: با توجه به این که یک سوم جمعیت استان در مرکز آن زندگی می‌کنند و این شهر از قابلیت‌های خوبی در زمینه گردشگری و بوم گردی، معدن و کشاورزی در سه بخش مرکزی، نصرت آباد و کورین برخوردار است می‌طلبد تا مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای جذب تسهیلات بیشتر و پرداخت آن به مجریان طرح‌ها و صنعت گران به منظور رفع مشکل آن‌ها گام بردارند.

وی اظهار کرد: مسئولان جهادکشاورزی زاهدان باید در مناطق تحت نظارت خود با ثبت نام طرح‌های توجیه پذیر و راهنمایی‌های لازم به روستاییان، آن‌ها را برای دریافت تسهیلات توسعه اشتغال روستایی و عشایری به بانک‌ها معرفی کنند و بانک‌ها نیز موظف هستند بر اساس ضوابط و بخشنامه و دستورالعمل‌ها عمل کنند.

شهنوازی گفت: اداره امور عشایری نیز در مناطق تحت پوشش خود اقدام‌های لازم را انجام دهد و طرح‌های مناسب را برای دریافت تسهیلات معرفی کند. اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم با هماهنگی بخشداران برای توسعه بوم گردی و صنعت گردشگری همکاری لازم را داشته باشد.

وی با انتقاد از برخی دستگاه‌ها گفت: نباید یک سرمایه گذار برای دریافت مجوز فعالیت و اجرای طرح معطل بماند و از ادامه راه دلسرد شود بلکه باید با برداشتن موانع بر سر راه سرمایه گذاران و صدور مجوز به موقع شرایط ایجاد اشتغال در استان را فراهم ساخت.

انتهای پیام/گ

تلاش مسولان برای جذب تسهیلات در سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.