معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱۶۱ میلیارد دلار اعتبار ۴ پروژه بخش خصوصی با سرمایه گذاری خارجی است که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی اصغر جمشید‌نژاد معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم محوری زنگ انقلاب اسلامی در زاهدان اظهار داشت: به برکت وجود امنیت در سیستان و بلوچستان ۴ پروژه در بخش خصوصی با اعتبار ۱۱۶۱ میلیارد دلار با سرمایه‌گذاری خارجی افتتاح می‌شود که با این اتفاق احساس امنیت که مبنای سرمایه‌گذاری است در استان به وجود می‌آید و رغبت سرمایه گذاران استان و کشور را برای فعالیت اقتصادی بیشتر می‌کند.

وی افزود: نقش این سرمایه گذاری‌ها در اشتغال مهم است و در سایه این سرمایه گذاری‌ها شرایط اقتصادی استان بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال ۹۷۲ پروژه عمرانی و توسعه‌ای در شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود.

جمشیدنژاد در بخش دیگری به حماسه‌های دهه فجر سال ۱۳۵۷ مردم اشاره کرد و گفت: درست است که طلاب حوزه علمیه آغازگر جریان انقلاب اسلامی بودند، اما دیری نپایید که گروه‌های مختلف جامعه مانند کارگران زنان دانشجویان به این جریان بزرگ پیوستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: عامل دوم رهبری پیامبر گونه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود. رهبری که هر لحظه در مقاطع بحرانی چراغ راه پیروزی و برون رفت از بحران را روشن می‌کرد.

وی ادامه داد: عامل سوم تکیه بر باور‌ها و اعتقادات اصلی مردم ایران یعنی اعتقادات اسلامی است که نباید به این موضوع بی توجه بود. اکنون نیز اعتقادات مردم و وجودت مردم باید مورد توجه باشد تا بتوانیم انقلاب اسلامی را پابرجا نگه داریم.

انتهای پیام/ع

افتتاح ۹۷۲ پروژه عمرانی و توسعه‌ای درسیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار