سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۱۰برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر در استان

حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد درایام مبارک دهه فجر بیش از ۱۰ ویژه برنامه فرهنگی و هنری اجرا می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ رئیس حوزه هنری استان تجلیل از خانواده  شهدای انقلاب، عصر خاطره انقلاب اسلامی در شهر باشت، اجرای موسیقی و نمایش های خیابانی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

اسلامی رونمایی از تولیدات واحد هنرهای تصویری این مرکز را از مهمترین برنامه‌های این دهه عنوان کرد و افزود: در دهه فجر امسال از ۶ اثر تصویری و فیلم با عنوان محراب آرامش، جوکر،گره، هم سنگری، بلبل شیدایی و جامانده با موضوعات دفاع مقدس، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و هم چنین آسیب‌های اجتماعی با حضور مسئولان استانی رونمایی می شود.

وی ادامه داد: در طول این دهه برنامه‌هایی از جمله تحلیل و بررسی فیلمهای انقلاب و برخی کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف و در مناطق مختلف استان در دستور کار حوزه هنری استان قرار دارد.

وی برگزاری کارگاههای خوش نویسی و نقاشی با عنوان زنگ انقلاب در شهرستان باشت را از جمله این کارگاهها عنوان کرد.

اسلامی ارائه و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه را از وظایف ذاتی حوزه هنری خواند و اضافه کرد: بیان این دستاوردها در قالب هنر یکی از بهترین شیوه‌ها برای اثرگذاری به ویژه در میان نسل جدید است که این مرکز نیز از ظرفیت های مختلف در رشته های هنری در این راستا بهره خواهد گرفت.

وی برگزاری نمایشگاه های تجسمی در دهه فجر را در راستای تببین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: در کنار نمایشگاه تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن یک کارگاه ایده پردازی با موضوع انقلاب و نمایشگاه نقاشی کودکان نیز در طول دهه فجر توسط واحد هنرهای تجسمی این مرکز برگزار خواهد شد.

اسلامی هم چنین به برنامه های این مرکز در بخش شعر و داستان اشاره کرد و گفت: معرفی و خوانش آثار برخی از شاعران و داستان نویسان مطرح انقلاب اسلامی در طول این دهه از برنامه های حوزه هنری استان خواهد بود.

انتهای پیام/د

برگزاری ۱۰برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر

برچسب ها: وزارت ارشاد ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.