وی در ادامه تاکید کرد: این حوزه فرصتی مناسب برای همدان تا در سطوح بین المللی به ویژه کشورهای آسیایی است تا از این ظرفیت به نحو مطلوب بهره برد.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی با بیان اینکه شهرداری همدان مسؤولیت کمیته تبلیغاتی رویداد همدان 2018 را برعهده گرفته است، اظهار کرد: به طور قطع شهرداری در آمادهسازی فضای شهری برنامه مدون خواهد داشت که امیدواریم برای تبلیغات گسترده، اساسی و کارشناسی شده، اعتبار و برنامهریزی مناسبی را برای این مهم در نظر بگیرد.
سلماسی با تأکید بر اینکه در حال حاضر تبلیغات این رویداد فرهنگی و اثرگذار بسیار ضعیف پیش میرود، بیان کرد: با در نظر گرفتن هدف مشخص و با توجه به شرایط موجود باید همفکری کنیم تا بهترین عملکرد را به عنوان خروجی کار داشته باشیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: انتظار میرود برای تصمیمات مجموعه مدیریت شهری با جدیت ورود پیدا کنیم، زیرا فقط هزینه کردن بدون برنامهریزی دقیق، منطقی نیست.
انتهای پیام/د.ا