سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح درمانگاه شبانه روزی ایثار در اردبیل

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان اردبیل از افتتاح درمانگاه شبانه روزی ایثار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان اردبیل در آیین افتتاح و بهره‌برداری از درمانگاه شبانه‌روزی ایثار گفت: در راستای ارائه خدمات به خانواده شهدا، جانبازان و ایثاگران و برای تکمیل درمانگاه شبانه‌روزی ایثار یک میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: مجتمع  فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار در سه فاز و با ۱۴ هزار متر مربع زیر بنا می‌باشد و اولین فاز آن سالن ورزشی است که به بهربرداری رسید و سایر فازهای آن 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم با همت مسؤولین استانی در دهه فجر سال 97 شاهده افتتاح فازهای دیگر مجتمع بزرگ ایثار در استان اردبیل باشیم.

شاهی تصریح کرد: درمانگاه شبانه‌روزی ایثاربا زیر بنای 350 مترمربع ویژه خانواده شهدا و ایثاگران است که در کنار آن به سایر همشهریان در بخش فیزیوترابی و دندانپزشکی ارائه خدمات می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان اردبیل گفت: شعارهای انقلاب اسلامی ایران نمایانگر آرمانهای ملت بزرگ ایران و امام‌خمینی(ره) بود و ما همه آن ها را از امام خمینی فرا گرفته بودیم و همیشه باید در این مسیر حرکت کنیم و هر زمان از شعارها فاصله باید بدانیم که از انقلاب اسلامی دور شده‌ایم.

انتهای پیام/ح

یک میلیارد تومان برای احداث درمانگاه ایثار هزینه شده است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.