سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران کشوری قدرتمند در حوزه‌های مختلف است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی، به کشوری قدرتمند در حوزه‌های مختلف تبدیل شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در آیین گرامیداشت ۱۲ بهمن در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد، با گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: به پا خواستن مردم علیه رژیم ستمشاهی پهلوی و شکل گیری انقلاب اسلامی ایران در راستای احیای دین اسلام بود.

وی اظهار داشت: با نادیده گرفتن مردم و اعتقادات دینی آن‌ها در دوران حکومت پهلوی، جامعه در حال از هم گسیختگی بود، اما با وحدت ملت و رهبری امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی شکل گرفت و به پیروزی رسید.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امروز و در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، کشور به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده است و مردم حتی در دورترین نقاط کشور از دستاورد‌های انقلاب بهره‌مند هستند.

عباسی با مقایسه شرایط قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: قبل از انقلاب روزانه ۶ میلیون بشکه نفت ۳۰ دلاری به فروش می‌رفت، اما مردم از عواید آن بی بهره بودند، اما پس از انقلاب و علیرغم وجود تحریم‌های متعدد توانستیم به کشوری قدرتمند در حوزه‌های مختلف تبدیل شویم.

وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن همواره با توسل به توطئه‌های متعدد در صدد آسیب رساندن به نظام بوده، اما با همت و اراده مردم شکست خورده و جمهوری اسلامی همچنان در حال پیشرفت است.

عباسی خاطرنشان کرد: شرایط کشور در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اعتقادی، اقتصادی و دفاعی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و این بیانگر عملکرد موفق نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

انتهای پیام/ش

شکل گیری انقلاب اسلامی در راستای احیای اسلام بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.