سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فغانی، نظاره گر دیدار نفت - پیکان+ عکس

داور بین المللی فوتبال کشورمان در ورزشگاه تختی حضور یافت تا دیدار تیم های نفت و پیکان را از نزدیک تماشا می کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت نوین تهران درحالی در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر به مصاف پیکان رفت که تا پایان نیمه نخست این مسابقه، شاگردان مجید جلالی با تک گل شیری از روی نقطه پنالتی پیش هستند و پیکانی ها با این پیروزی می توانند در جدول رده بندی لیگ صعود کنند.

این مسابقه که در ورزشگاه تختی برگزار شد، حواشی زیادی داشت و از حضور ناظر کره‌ای و نماینده AFC در ورزشگاه گرفته تا خیس بودن صندلی ها و چکه کردن سقف ورزشگاه.

اما بدون شک حضور علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال کشورمان در ورزشگاه تختی، عجیب ترین اتفاق مسابقه امروز بود. فغانی که روز سه شنبه ( 10 بهمن )، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران را قضاوت کرد، امروز ( پنج شنبه ) به ورزشگاه تختی رفت و همراه با پسرش دیدار تیم های شاگردان جلالی و افاضلی را دید.

گفتنی است، فغانی به همراه سخندان و منصوری، تیم داوری ایران در جام جهانی 2018 روسیه را تشکیل می دهند و قرار است، او یکشنبه راهی قطر شود تا در دومین سمینار دانش افزایی فیفا شرکت و سپس دیدار تیم های چونبوک کره جنوبی و کاشیوا ریسول ژاپن را در گروه E لیگ قهرمانان آسیا قضاوت کند.

انتهای پیام/

فغانی هفته آینده به قطر می‌رود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.