رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان گفت: امیدوارم مشکلات نور و چمن ورزشگاه خرمشهر حل و این استادیوم میزبان فینال جام حذفی شود.

عبدالکاظم طالقانی درگفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت ورزشگاه نفت و گاز اروندان که میزبان فینال جام حذفی است، بیان کرد: خوشبختانه ورزشگاه خرمشهر شرایط خوبی دارد و مشکلی نیست و فینال جام حذفی در این استادیوم برگزار خواهد شد.

او افزود: وضعیت نامناسب نور و چمن ورزشگاه خرمشهر، عمده ترین مشکلاتی است که این ورزشگاه با آنها روبرو است اما فکر می کنم تا 12 اردیبهشت این مشکلات حل شود و ما بتوانیم فینال جام حذفی را در آنجا برگزار کنیم. نام این جام، شهدای خرمشهر است و به احتمال زیاد فینال جام حذفی را در ورزشگاه نفت و گاز اروندان برگزار می شود.

طالقانی که عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است، در خصوص پاداش تیم داوری ایران در جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: علیرضا فغانی و تیم داوری او، به همراه تیم ملی نماینده ایران در روسیه هستند و امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشند. پاداشی برای آنها در نظر گرفته شده که قرار است به آنها پرداخت کنیم.

گفتنی است، علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمد منصوری تیم داوری ایران در بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان هستند و قرار است فدراسیون فوتبال برای درخشش آنها در جام جهانی پاداشی ویژه دهد.

انتهای پیام/

اظهارات طالقانی درباره تیم داوری ایران در جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار