سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری و کلنگ زنی ۱۵۸ طرح در شهرستان علی آبادکتول

فرماندار علی آباد کتول از افتتاح و کلنگ زنی ۱۵۸ پروژه عمرانی و اشتغالزا در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ هدایتی فرماندار علی آباد کتول با تشریح برنامه‌های این شهرستان در دهه مبارک فجر گفت: ۱۵۸ طرح عمرانی و اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در نظر گرفته شده است که قابلیت اشتغالزایی برای ۲۴۵ نفر را دارد.

 حسن هدایتی، فرماندار علی آباد کتول در نشست خبری با گروه رسانه‌ای فجر گلستان در مرکز استان ضمن تبریک سالگرد سی و نهمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ادامه داد:از این تعداد، ۱۴۴ طرح با اعتبار ۵۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قابل افتتاح و ۱۴ طرح با اعتبار ۳ میلیارد تومان آماده کلنگ زنی  است.

به گفته وی؛ از ۱۵۸ طرحی که در نظر گرفته شده ۷۴  طرح در بخش عمرانی با اعتباری معادل ۲۴ میلیارد و ۵۹۴ میلیون تومان و ۷۰ طرح نیز در زمینه اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۲۱۴ تومان است که قابلیت افتتاح و بهره برداری دارند.

هدایتی گفت: ۱۴ طرح نیز با اعتباری معادل ۳ میلیارد و ۲۷۹ میلیون تومان در شهرستان علی آبادکتول کلنگ زنی خواهند شد.

وی افزود : دهه فجر آغاز ارزش‌های اسلامی و تولدی دوباره در جهت احیای ارزش‌های اسلامی و انقلابی است و این مهم مگر به دست توانمند امام رضوان الله و یاران وفادار ایشان همچون مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم بدست نمی‌آمد.

وی افزود: آنچه بر ما مسئولین فرض و تکلیف است ارائه مراسمات خاص و ویژه دهه فجر با شکوه هر چه بیشتر است تا یادآوری برای دوران با امام بودن باشد.

هدایتی تصریح کرد: پیام انقلاب از ۴۰ سال گذشته باید بواسطه آگاهان و فریختگان انقلابی به جهت تجدید عهد با آرمان‌های امام و شهدا مو به مو به نسل‌های بعدی منعکس شود.


 
انتهای پیام /ن
 
 
 

 ۱۵۸طرح در علی آبادکتول بهره برداری و کلنگ زنی می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.