سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور فرماندار اردکان در امور بانوان و خانواده؛

گردهمایی کودکان با شعار مبلغان اخلاق در اردکان

مشاور فرماندار اردکان گفت:تصویر سازی پیام های انقلاب با مفاهیم اخلاق ، ادب و کرامت انسانی برای اولین بار در شهرستان اردکان برگزار شد .

 بنت الهدی بنائی مشاور فرماندار اردکان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به اینکه بایداهداف اصلی انقلاب  به نسل سوم جامعه شناسانده شودگفت:کودکان بهترین مروجان اخلاق می باشند و یاد می گیرند چگونه به یکدیگر احترام بگذارند، به هم محبت کنند و اخلاق صحیح را در جامعه احیاء و تقویت سازند.

بنائی هدف از اجرای این برنامه، شناساندن مفاهیم اصلی انقلاب به کودکان و نوجوانان که درواقع نسل سوم انقلاب هستند عنوان کرد.

بنائی افزود : زیرا کودکان ما از جریان انقلاب و مسائل و شرایط پیش از انقلاب اطلاع ندارند تصویرسازی پیام های اخلاقی و انقلابی با کمک مربیان آموزشی و پرورشی موجب می شود روزهای انقلاب با شور و هیجان ان زمان در غالب نقاشی تداعی شود تا یاد اوری باشد برای کودکان امروزی ما که چطور این انقلاب به وجود آمده است .

وی گفت : اهداف اصلی انقلاب باید به نسل سوم جامعه شناسانده شود بنابراین با هدف ترویج اسلام و مکارم اخلاق در جامعه بچه ها نقاشی هایی را به تصویر کشیدند درپایان بچه های مدرسه 22 بهمن این شهرستان با نقاشی های مربوط و پیام های اخلاقی نوشته شده در بالای نقاشی خود آنها را به شهروندان اهدا کردند.

انتهای پیام/ ی

تصویرسازی پیام های اخلاقی و انقلابی با دستان کودکان اردکانی

 

برچسب ها: کودکان ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.