سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسفی: تماس با بازیکن نفت برای اطلاع از ترکیب غیراخلاقی است

سرپرست تیم فوتبال نفت نوین تهران گفت: اگر ثابت شود عوامل تیم پیکان برای کسب اطلاع از ترکیب نفت با بازیکن ما تماس گرفته اند شکایت می کنیم.

اکبر یوسفی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه آیا یکی از مربیان پیکان برای لو رفتن ترکیب نفت نوین تهران با بازیکنان این تیم تماس گرفته است یا خیر، بیان کرد: این موضوع را شنیدم و حتی بازیکنی که با او تماس گرفته شده این موضوع را تائید کرده است. به هر حال از آنجاییکه نمی خواهیم نفت نوین در آستانه این بازی حساس دچار تنش شود و جو تیم‌به هم بریزد موضوع را مسکوت نگه می داریم‌اما اگر ثابت شود چنین تماسی برقرار شده است قطعا از طریق کمیته اخلاق پیگیری می کنیم چراکه این گونه کارها دور از اخلاق است و جایی در فوتبال حرفه ای ندارد.

او ادامه داد: هرچند صدای این فرد را در اختیار داریم اما برایمان ثابت نشده است که آن فرد از عوامل پیکان بوده است. با شناختی که از مجید جلالی دارم‌بعید می دانم او برای نتیجه گیری تیمش از دستیاران یا نزدیکانش بخواهد چنین کاری انجام دهند. در کل اینکه افرادی سعی کنند از طریق تماس با بازیکنان حریف از ترکیب و سیستم‌اطلاع پیدا کنند غیراخلاقی و ناجوانمردانه است و امیدوارم آن فرد از عوامل پیکان نبوده باشد. به هر حال ترجیح می دهیم تا پس از پایان بازی این امر را پیگیری نکنیم. البته برای شکایت از باشگاه پیکان باید مدارکمان کامل باشد و با مدارک ناقص نمی توانیم این‌تیم را به یک کار غیراخلاقی متهم کنیم.

یوسفی درباره آخرین وضعیت تیم نفت نوین در آستانه دیدار با پیکان تصریح کرد: شرایط خوبی داریم و برای بازی فردا(پنج شنبه) آماده هستیم. تمرینات منظمی انجام داده ایم تا بتوانیم با کسب ۳ امتیاز این بازی به روند خوبمان ادانه دهیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت نوین تهران درباره نتایج ضعیف پیکان در هفته های اخیر گفت: هرچند پیکان در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته است اما دلیلی ندارد فکر کنیم این تیم‌برای نفت حریف دست و پا بسته ای است. بازی بسیار سختی مقابل پیکان داریم و برای نتیجه گیری مقابل این حریف باید تمام تلاش و تمرکزمان را به کار گیریم.

یوسفی با اشاره به اینکه با توجه به بارش برف سنگین‌در تهران‌بازیکنان نفت در هفته اخیر بیشتر تمریناتشان را در سالن پیگیری کرده اند، بیان کرد: برای بازی با پیکان تنها یک تا دوجلسه در چمن‌تمرین کرده ایم اما کاملا آماده این دیدار هستیم و امیدواریم مقابل پیکان هم نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات یوسفی درباره وضعیت نفت تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.