مدیر رسانه باشگاه نفت نوین تهران گفت: مالک باشگاه نفت 100 درصد خود را ملزم به پرداخت بدهی طلبکاران می داند اما ابتدا باید مسائل مالیاتی رفع شود.

شهاب قاسمی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات غلامحسین حسنوی مربی سابق تیم نفت تهران مبنی بر اینکه مالکان جدید او را به دفتر این باشگاه راه نداده اند،اظهار کرد:از آنجایی که مالک جدید باشگاه نفت نمی خواهد مانند مالکان سابق با طلبکاران دچار مشکل شود بنابراین پاسخی به اظهارات دوستان نمی دهد.

او ادامه داد:مالکان باشگاه دیون نفت تهران را محترم و خود را ملزم به پرداخت آن می دانند اما آن هم شرط و شروطی دارد.باشگاه نفت از لحاظ مالیاتی با مشکلات متعددی مواجه است و اگر این مسائل رفع نشود پروانه فعالیت باشگاه لغو می شود.در آن صورت هیچ مالکی وجود ندارد که دوستان بخواهند آن را پرداخت کنند.اداره کل ورزش و جوانان بازه زمانی مشخصی برای مالکان باشگاه در نظر گرفته تا آنها با بازگرداندن نفت به حالت عادی بتوانند فعالیت هایشان را ادامه دهند و مالکیت قطعی بگیرند.بنابراین مالکان جدید باشگاه باید ابتدا مشکلات مالیاتی را حل کنند تا بتوانند تیم را سراپا نگه دارند. مالک باشگاه نفت 100 درصد خود را ملزم به پرداخت بدهی طلبکاران می داند اما ابتدا باید مسائل مالیاتی رفع شود.

مدیر رسانه ای نفت تهران در ادامه عنوان کرد:منطقی نیست طلبکاران باشگاه نفت از مالکی که تنها یک ماه است به این باشگاه آمده انتظار داشته باشند 30 میلیارد بدهی را به صورت یکجا پرداخت کند.

قاسمی درباره اینکه آیا مالک باشگاه نفت تهران زمانی برای پرداخت مطالبات طلبکاران معین کرده است یا خیر،بیان کرد:هیچ زمانی برای پرداخت مطالبات به طلبکاران اعلام نشده بلکه قرار است کمیته ای از مدیران شرکت نفت تشکیل شود و براساس بررسی اسناد و مدارک برای پرداخت مطالبات طلبکاران به مالک جدید مشاوره بدهند.حال اگر بخشی از این بدهی به مالک جدید باشگاه تخفیف داده شود بهتر است در غیر اینصورت او باید کل مبلغ قرارداد مربیان و بازیکنان سابق را پرداخت کند.باید بگویم بر خلاف اظهارات برخی از دوستان محل کار مسعود سمیعی در ورزشگاه  تهرانسر نیست که  دوستان بخواهند برای دیدار او به آنجا بروند. در باشگاه نفت تهران به روی تمام طلبکاران باز است. مالکان جدید باشگاه نفت عشق شهرت ندارند که هر فردی صحبتی کند بخواهند به او جواب بدهند. من هم نمی خواهم در مقام پاسخگویی باشم.

او خاطرنشان کرد: البته برای پرداخت بدهی مالیاتی هم باید با اداره مالیات تعامل لازم صورت بگیرد و قدم به قدم پیش برویم. همانگونه که می دانید افرادی مانند سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری و علی دایی در روزهای اخیر هیچ صحبتی علیه مالک جدید باشگاه انجام نداده اند و براساس تفکری حرفه ای و شناختی که از وضعیت فوتبال ایران دارند می دانند باید روند انتقال باشگاه طی شود تا مالک نفت نوین تهران بتواند به صورت رسمی پول طلبکاران را پرداخت کند. در کل باید به افرادی که از نفت طلبکار هستند حق داد چراکه باتوجه به عملکرد 2 مالک قبلی چشم آ ها از این می ترسد که به حق و حقوشان نرسند اما باور کنید اینگونه نیست.

مدیر رسانه نفت نوین تهران درمورد پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان فعلی نفت تصریح کرد: مالک باشگاه به بازیکنان فعلی تیم اعلام نکرده است که تمام پولشان را به صورت یکجا پرداخت می کند بلکه باید روند واگذاری سند مالکیت باشگاه به صورت کامل طی شود.پس از بازی با گسترش فولاد پاداش بازیکنان پرداخت شد و قرار است پیش از بازی با پیکان هم مبلغی به حساب باز یکنان مان واریز شود.باز هم تاکید می کنم مالکان باشگاه 100 درصد خود را ملزم به پرداخت بدهی طلبکاران می دانند.  ضمن اینکه آنها در بازار کار اعتبار دارند و در هفته های اخیر برای اسکان تیم،پوشاک و پرواز بازیکنان نفت به شهرستان ها وضعیت مطلوبی ایجاد کرده اند. همین عوامل نشان می دهد مالک باشگاه عزم جدی برای حضور در فوتبال دارد. با این وجود بد نامی که نسبت به باشگاه نفت وجود داشته سبب شده برخی افراد فکر کنند کامران فردوسی و گروهش پس از  یک تا 2 ماه حضور در فوتبال تیم نفت را ترک می کنند. درحالیکه او قصد دارد کارهای بنیادی در این رشته انجام دهد.

قاسمی درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات ایگور پراهیچ، مدافع سابق نفت تهران گفت: کمیته حقوقی باشگاه این موضوع را پیگیری می کند و قطعا مطالبات پراهیچ پرداخت می شود.

انتهای پیام/

اظهارات مدیررسانه ای نفت درباره آخرین وضعیت نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار