وی ادامه داد: در راستای ارتقا، رضایتمندی مردم ، تحقق دادرسی الکترونیکی و کار آمدسازی دادرسی ، تسهیل طرح رسیدگی به شکایات مردمی ، شفافیت در پاسخگویی ، تسریع در رسیدگی سامانه 135 تعزیرات حکومتی بطور شبانه روزی آماده دریافت شکایات مردمی در کل ایام دهه مبارک فجر و ایام پایانی سال و طرح ویژه نظارتی نوروز است.
جودکی افزود: لذا شهروندان محترم می توانند شکایات ،اخبار و اطلاعات خود را راجع به تخلفات اقتصادی در بخش های مختلف از قبیل کالا و خدمات ، قاچاق و بهداشت را از طریق در گاه اینترنتی سازمان تعزیرات حکومتی به نشانی www.tazirat.gor.ir و یا تارنمای tazirat.irو یا تارنمای t135.ir و همچنین سامانه پیامکی 300000135 اعلام نمایند شعب تعزیرات حکومتی به محض دریافت شکایات و گزارشات در قالب کشت های مشترک و مرتبط با موضوع اقدامات لازم را بعمل آورده و نتیجه را به شاکی اعلام خواهند نمود.
انتهای پیام/ز