سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از 8 طرح صنعتی و معدنی در استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح 8 طرح صنعتی و معدنی در این استان در دهه فجر امسال با سرمایه گذاری بیش از 3 هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت : در دهه فجر امسال و در ایام سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، 8 طرح صنعتی و معدنی در استان سمنان باسرمایه گذاری بیش از 3 هزار و 200 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری و اشتغالزایی بالای این طرح ها تصریح کرد: با راه اندازی و افتتاح این تعداد طرح در سطح استان سمنان ، زمینه اشتغال حدود 950 نفر در استان فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: بهره برداری از طرح توسعه شرکت چوب تراشه نقطه سمنان با ظرفیت تولید سالانه 96 هزار مترمکعب تخته فیبر خام و سرمایه گذاری 723 میلیارد ریال از برنامه های دهه فجر امسال است که با راه اندازی این مجموعه زمینه اشتغال حدود 310 نفر در استان فراهم می شود.

بهروز اسودی تصریح کرد: افتتاح فاز تولید مینی بوس شرکت عقاب افشان سمنان با ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه مینی بوس با سرمایه گذاری بالغ بر 105 میلیارد ریال از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است که با بهره برداری از این مجموعه زمینه اشتغال حدود 70 نفر در استان فراهم می گردد.

وی ادامه داد: بهره برداری از شرکت فولاد شاهرود با سرمایه گذاری بیش از  یک هزار و 600 میلیارد ریال برای تولید300هزار تن بیلت فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی از دیگر پروژه های دهه فجر در استان سمنان محسوب می شود که با راه اندازی این واحد تولیدی حدود 240 نفر مشغول به کار خواهند شد.

 این مقام مسئول در ادامه از افتتاح شرکت صنعت پتاس آسیا گرمسار در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر 448 میلیارد ریال ظرفیت تولید 170 هزار تن سولفات پتاسیم را دارد و برای 200 نفر فرصت شغلی ایجاد می کند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به دیگر طرح های قابل افتتاح در استان گفت: بهره برداری از شرکت هایزرین تدبیر سلولز، مهربان الیاف و گروه تولیدی سبلان روکش فیدار را از دیگر طرح های مهم صنعتی و معدنی استان سمنان در دهه فجر است.

انتهای پیام / ه

جزئیات بهره برداری از 8 طرح صنعتی و معدنی دراستان سمنان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.