سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ویزیت رایگان دام ها در فهرج

همزمان با دهه مبارک فجر شبکه دامپزشکی فهرج اقدام به ویزیت رایگان دام ها در دو بخش مرکزی و نگین کویر شهرستان فهرج می کند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت:همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج به منظور رضایتمندی مردم اقدام به ویزیت رایگان دام ها در دوبخش مرکزی و نگین کویر شهرستان فهرج می کند.


وی افزود :در روزهای14و15 بهمن ماه در بخش مرکزی و در روزهای 18و19بهمن ماه در بخش نگین کویر اقدام به ویزیت رایگان دام و طیور خواهیم کرد.

بماندشتی به اقدامات دیگر دامپزشی در این ایام اشاره کرد و گفت : به منظور مبارزه با بیماری های دامی به ویژه بیماری های مشترک بین انسان و دام شبکه دامپزشکی اکیپ هایی را برای واکسیناسیون رایگان دام ها اعزام می کنیم.


وی افزود:همچنین نظارت بر فروشگاههای عرضه فراورده های خام دامی و سلامت مواد خام عرضه شده شهرستان فهرج در این ایام به صورت مستمر انجام می شود.


رییس اداره دامپزشکی شهرستان فهرج خاطرنشان کرد:به مناسبت این ایام یک دوره کلاس آموزشی با موضوع آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و دام ویژه مدارس بخش نگین برگزار خواهد شد.


انتهای خبر/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.