سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از هزار مبلغ و مبلغه در سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و ۹۰ مبلغ و مبلغه ویژه ایام فاطمیه در مناطق مختلف استان فعالیت تبلیغی می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت‌الاسلام علی خیور مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت ایام فاطمیه اول ۴۹۰ و در ایام فاطمیه دوم ۶۰۰ مبلغ و مبلغه در مناطق مختلف روستایی و شهری سیستان و بلوچستان فعالیت تبلیغی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۴۰۰ مبلغ بومی و ۹۰ مبلغ غیربومی اعزامی از اصفهان، قم و مشهد در ایام فاطمیه اول در شهر‌های مختلف سیستان و بلوچستان فعالیت خود را آغاز می‌کنند، افزود: علاوه براین مبلغان، حدود ۵۰۰ مبلغ بومی و ۱۰۰ مبلغ غیر بومی نیز در ایام فاطمیه دوم در سراسر استان فعالیت می‌کنند.

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تبیین جایگاه والای شخصیت وجودی حضرت زهرا (س) وخدماتی که ایشان به دین خدا و جهان بشریت داشته‌اند از جمله اهداف مبلغان اعزامی است.

وی تصریح کرد: همچنین مبلغان در مدت تبلیغ خود در فاطمیه اول به مدت ۳ روز و در فاطمیه دوم به مدت ۵ روز با برگزاری سخنرانی، برگزاری گفتمان‎های دینی و برنامه‎های قرآنی به آشنا کردن جامعه با فرهنگ فاطمی می‎پردازند.

 

خیور تصریح کرد: اهتمام جدی در انعکاس و اطلاع‌رسانی فرمایشات رهبر معظم انقلاب درمجالس و اجتماعات فاطمی، بیان احکام شرعی، تبلیغ چهره به چهره، ذکر فضایل اهل بیت (ع) به‌ویژه حضرت زهرا (س) و تبیین مسائل روز از جمله موضوعاتی است که مبلغان و مبلغات اعزامی باید در این ایام به آن بپردازند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.