سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت اسناد خزانه به پیمانکاران تابع شرایط خاص

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسناد خزانه به پیمانکاران پروژه‌های عمرانی که در گذشته میزان مطالباتشان در سامانه ثبت شده پرداخت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  مدیرکل راه و شهرسازی در نشست فعالان اقتصادی استان گفت: هم اکنون ۳۰۰ طرح (پیشرفت کاری صفر تا ۱۰۰ درصد) با اعتباری افرون‌ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه راه و شهرسازی استان در دست ساخت است.

محمد علی علیمردانی با بیان اینکه در بخش ملی از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان اسناد خزانه به پیمانکاران پروژه‌های عمرانی پرداخت شده است افزود: در حوزه راه روستایی ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ۷۱ شرکت پیمانکاری پرداخت شده که از این میزان ۶۰ درصد مطالبات گذشته بوده که به نوعی در سامانه نیز ثبت شده بود.

وی گفت: در سال ۹۵ و ۹۶ در راه و شهرسازی این استان ۲۰۰ مناقصه برگزار شده که تنها ۵ مورد مشکل داشته است.

علیمردانی با اشاره به مطالبات پیمانکاران مسکن مهر در شهر‌های مختلف استان افزود: با تعامل انجام شده با پیمانکاران مقرر شد بابت مطالبات این پیمانکاران ، زمین به آنان واگذار کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: عملیات اجرایی دو بیمارستان ۲۷۴ تختخوابی شهید جلیل یاسوج و ۳۲ تختخوابی باشت از نظر این اداره به عنوان مجری ساخت به اتمام رسیده و دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند به تجهیز این اماکن درمانی اقدام کند.

انتهای پیام/ش

اجرای ۳۰۰ طرح با اعتباری افرون‌ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه راه و شهرسازی استان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.