سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پیش فروش بلیط های جشنواره فیلم فجر

پیش فروش بلیط های سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری؛ پیش فروش بلیط‌های سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با سراسر کشور، از روز گذشته دوشنبه ۹ بهمن ۹۶ در این استان آغاز شد و تا ۱۳ بهمن به مدت ۵ روز ادامه دارد.

خرید بلیط از طریق مراجعه حضوری به گیشه سینما غدیر شهرکرد امکان پذیر است.

قیمت هر بلیط تکی ۱۰۰ هزار ریال می‌باشد که با ۴۰ درصد تخفیف و به مبلغ ۶۰ هزار ریال به فروش می‌رسد.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۴ تا ۲۲ بهمن ماه جاری با اکران ۱۴ اثر در بخش سودای سیمرغ، در سه سانس ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۱ در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار خواهد شد.
 
امسال فیلم‌های «لاتاری»، «جشن دلتنگی»، «هایلایت»، «مصادره»، «اتاق تاریک»، «عرق سرد»، «تنگه ابوقریب»، «کامیون»، «شعله‌ور»، «امپراطور جهنم» و «سرو زیر آب» همزمان با تهران در شهرکرد به روی پرده خواهد رفت.

همچنین چهار فیلم برگزیده جشنواره کودک و نوجوان شامل «قهرمانان کوچک»، «دنیای کیف ها»، «دزد و پری»، «شکلاتی» و انیمیشن «فیلشاه» نیز در طول جشنواره، هر روز ساعت ۱۰ صبح برای کودکان و خانواده‌ها پخش می‌شود.
 
زمان آیین افتتاحیه این جشنواره، ساعت ۱۸:۳۰ جمعه آینده ۱۳ بهمن به همراه اکران رایگان یک فیلم سینمایی، در سینما غدیر شهرکرد واقع در تقاطع بلوار آیت الله کاشانی (ره) و فارابی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اعلام شده است.

انتهای پیام/خ

پیش فروش بلیط جشنواره بین المللی فیلم فجر در شهرکرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.