سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برفی روبی ۱۸ میلیون متر مکعب از جاده‌های برفی مازندران +تصاویر

راهداران ۱۸ میلیون متر مکعب از جاده‌های برفی مازندران ۲۴ ساعت گذشته برف روبی کردند.

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: به علت بارش سنگین برف، کولاک شدید و بوران در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ راهدار معادل ۱۵ هزار نفر ساعت نیروی انسانی در سطح جاده‌های کوهستانی و  ۱۵ گردنه‌های برفگیر مشغول خدمات رسانی هستند.

وی با بیان اینکه ۲۶۱ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری مشغول به امداد رسانی هستند، افزود: ماموران راهداری در این مدت ۱۸ میلیون متر مکعب از جاده‌های برفی استان را با ۶۹۷۸ تن نمک و ۳۴۸۹ تن ماسه به صورت مخلوط نمک پاشی و برفروبی کردند.

هاشمی با بیان اینکه ۵۹ گشت راهداری مرتب در حال پایش این مسیر‌ها است، گفت: ۳۲۰ راهدار در قالب ۳۲ اکیپ و ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در حال خدمات رسانی به رانندگان گرفتار در برف و برف روبی جاده‌های استان هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران افزود: ۲۲ باب راهدارخانه نیز جهت عملیات راهداری زمستانی شامل امدادرسانی، اسکان مسافران در راه مانده تجهیز شدند.

 رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: هم اکنون تمامی جاده‌های مازندران از جمله هراز، سوادکوه، کیاسر و چالوس باز است و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

هاشمی افزود: ماموران پلیس راه  نیز با همکاری دیگر عوامل انتظامی با حضور در جاده های برف گیر استان (کندوان – هراز و سودکوه) به خودرو‌های گرفتار در برف امداد رسانی کردند.

 

 

 

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر چهار جاده اصلی که این استان را به پایتخت و دیگر نقاط کشور متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

برف روبی جاده‌های مازندران

برچسب ها: اورژانس ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.