سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید

فضای مجازی یک تهدید بزرگ و یک فرصت مناسب است که با استفاده صحیح می توان تاثیرات مثبت آن را در جامعه افزایش داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  امام جمعه شهر باشت در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: چهارشنبه ۱۳ جمادی الاول روز شهادت بی بی دوعالم زهرای مرضیه(س) است و طی این ایام برنامه‌های مختلف ارائه می‌شود.

حجت الاسلام عبودی با اشاره به جولان دشمنان در فضای مجازی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمنان و بدخواهان برای تخریب جمهوری اسلامی ایران بخش زیادی از توان خود را به فضای مجازی اختصاص دادند به همین منظور می‌طلبد دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه جدیت به خرج دهند.

وی با بیان اینکه باید فضای مجازی به یک فرصت تبدیل شود گفت: دستگاه‌های فرهنگی می‌توانند فضای مجازی را به فرصت تبدیل کرده و با ایجاد گروه‌های مختلف، ارسال مطالب فرهنگی، گذاشتن مناسبت‌ها برای پروفایل‌ها در این زمینه تبلیغ، اطلاع رسانی وآگاه سازی کنند.

امام جمعه باشت افزود: رسانه‌ها به ویژه خبرنگاران رسانه ملی می‌توانند از این فضا استفاده مطلوب کنند و مخاطبان زیادی را نیز جذب کنند.
سیاه پوش کردن، نصب بنر و پلاکارد بر سردرب منازل، ادارت، نهاد‌ها، سازمانها، برگزاری مراسم ایام فاطمیه به مدت سه شب از ۱۰ بهمن ماه در حسینیه چهارده معصوم شهر باشت، استفاده از فضای مجازی واجرای برنامه‌های فرهنگی در این فضا، اعلام برنامه‌های ایام فاطمیه از طریق زیرنویس تلویزیونی و اخبار شبکه دنا از مهمترین مصوبات این نشست بود.

همچنین باتوجه به تداخل ایام فاطمیه وآغاز دهه فجر انقلاب اسلامی نصب پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی به همراه پرچم شهادت حضرت فاطمه (س) در ادارات، نهادها، سازمان‌ها و برگزاری برنامه‌های ۱۲ بهمن در شهرستان باشت از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ش

تبدیل شدن فضای مجازی به یک فرصت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.