سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب کانکس توسط سپاه در منطقه زلزله زده کوهبنان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله از نصب 50 کانکس از سوی سپاه پاسداران و قرارگاه امام رضایی ها در مناطق زلزله زده شهرستان کوهبنان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ پاداش مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله  گفت: در ساعات اولیه زلزله سی ام آذر ماه کوهبنان حضور سردار ابوحمزه فرمانده محترم سپاه ثارالله را در منطقه داشتیم و به فوریت با فرماندهان سپاه های کوهبنان زرند و راور تشکیل جلسه دادیم .


وی افزود : نیازمندی های اولیه که در خصوص اسکان اضطراری مردم با هماهنگی و همکاری دوستانمان در هلال احمر استان و خیرین و نهادهای مردمی صورت گرفت.


مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله تأکید کرد: در همین راستا اسکان اضطراری مردم را در برنامه داشتیم که با همکاری دستگاه ها انجام شد و الان هم بخش زیادی از آن اسکان موقتی که قولش را به مردم داده بودیم در قالب 30 کانکس با همکاری هایی که فرماندهان سپاه های استانی و 20 کانکس به همت خیرین کرمان و دیگر استان ها در اختیار مردم قرار گرفته است.


وی با بیان این مطلب که سپاه به همین شکل تا پایان در کنار مردم خواهد بود تصریح کرد : با مجموعه مردمی قرارگاه امام رضایی ها و استان قدس رضوی برنامه های عدیده ای در این منطقه اعم از فرهنگی ، ایجاد کمپین های کمک رسانی و راه اندازی آشپزخانه ای که ده هزار غذای گرم را بین مردم توزیع کرده اند و 20 هزار غذای گرم نیز با همکاری قرارگاه امام رضایی ها طبخ و توزیع شده است.


وی از اعزام گروههای جهادی متعددی از دانشگاه شهید باهنر، دانشگاه ولی عصر رفسنجان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی کرمان در روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد : با همکاری که با قرارگاه امام رضایی ها و گروه های جهادی جنوب استان در هفته های آینده شاهد واگذاری 30 کانکس دیگر به مردم ولایتمدار شهرستان کوهبنان خواهیم بود .

انتهای پیام/ی

کمک سپاه به زلزله زدگان کوهبنان

 

برچسب ها: سپاه ، زلزله کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.