سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولیت طرح انتقال آب بن به بروجن به آب منطقه‌ای بازگشت

مسئولیت اجرای طرح ملی انتقال آب بن به بروجن از شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری بازگشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نماینده مردم شهرستان بروجن و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته، مسئولیت اجرای طرح ملی انتقال آب بن به بروجن از شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری بازگشت.

خدیجه ربیعی افزود: دستگاه اجرایی این طرح در لایحه بودجه ۹۷ توسط دولت از شرکت آب منطقه‌ای استان چهارمحال و بختیاری به شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تغییر یافته بود.

وی اظهار داشت: تغییر مجدد دستگاه مجری پروژه انتقال آب بن به بروجن بمنظور تکمیل هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی و نظارت بیشتر و بر اساس پیشنهاد ارائه شده و مصوبه قطعی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

گفتنی است: عملیات اجرایی پروژه انتقال آب بن به بروجن در چهارمحال و بختیاری، در سه بخش ایستگاه سه گانه پمپاژ آب، تصفیه خانه و خطوط انتقال آب با اعتبار دو هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۱ آغاز شد.

با اجرای این طرح سالانه ۲۹ و نیم میلیون متر مکعب آب شُرب سالم و پایدار برای ۱۱ شهر و ۱۳ روستا با جمعیتی بالغ بر ۴۶۰ هزار نفر و ۱۱ و نیم میلیون متر مکعب آب مورد نیاز ۱۰ شهرک و ناحیه صنعتی استان تأمین می‌شود.

انتهای پیام/م

تغییر مجدد دستگاه مجری پروژه انتقال آب بن به بروجن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۲۰:۳۱ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
خدایا به بزرگی و عظمتت ریشه کسانی که در حق مردم مظلوم چهار محال بختیاری خیانت و جنایت کردن و با زدن تونل و احداث سد کوهرنگ ۳ و بهشت آباد باعث نابودی زمینهای کشاورزی و مسکونی ،خشکاندن چشمه ها فقر و آوارگی و مهاجرت و جلای وطن مردمش به استانهای اطراف شدند را قطع و نابود کن الهی آمین