سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی کردی

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه گفت: فراخوان نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی کردی منتشر شد.

 درند  رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ؛گفت:موضوع جشنواره آزاد است اما متونی که به تاریخ، سنن ، فرهنگ و مسائل امروز منطقه بپردازند در اولویت انتخاب قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: متونی که به موضوعاتی چون کاهش آسیبهای اجتماعی (اعتیاد، طلاق و حاشیه نشینی) اقتصاد مقاومتی و نقش خانواده در آن، ایثار و شهادت و نقش مرزنشینان در دفاع از ایران اسلامی و توجه به سبک زندگی ایرانی، اسلامی بپردازند دارای امتیاز ویژه خواهند بود.


درند افزود: متون باید حتماً به زبان کردی نوشته شده باشند ( متونی با تمامی لهجه های زبان کردی می توانند در جشنواره حضور یابند) و نمایشنامه های ارسالی عودت داده نخواهند شد و حق چاپ نخست آثار برگزیده برای جشنواره محفوظ است هیچ محدودیتی برای آثاری که پیش از این چاپ یا منتشر شده اند و یا آثاری که اجرا شده اند برای شرکت در جشنواره وجود ندارد.


وی گفت: آخرین مهلت پذیرش آثار 16 فروردین 1397  و زمان برگزاری  نیمه دوم اردیبهشت 1397 در شهر بوکان است علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای جشنواره به آدرس: www.boukanshano.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ز

 

برگزاری جشنواره نمایشنامه نویسی کردی 

 

 

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.