فرماندار اسلام آباد غرب گفت:هر مديری تعهد اشتغال خود را تا پايان سال محقق نكند پايان سال 96 پايان مديريتش در اين شهرستان خواهد بود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کریمی فرماندار  اسلام آباد غرب در جلسه شورای اشتغال  گفت: تعهد اشتغال دستگاه های دولتی تا اين لحظه 103 درصد محقق شده اما تعدادی از دستگاه ها با تلاش خود از تعهد خود هم بيشتر اشتغالزايی كرده اند و اعلام می كنيم همه مديرانی كه تاكنون تعهد اشتغال خود را محقق نساخته اند پايان سال 96 پايان كار آنان در شهرستان خواهد بود.


وی  گفت:  هم اكنون تسهيلات لازم برای اشتغال فراهم است و دربحث مشاغل روستايی علاقمندان می توانند باارائه طرحهای دام پروری و باغداری و در مشاغل خانگی صنايع دستی از اين تسهيلات بهره مند شوند.

کریمی گفت : تهديد زلزله امروز برای مناطق زلزله زده اين فرصت را فراهم كرده است كه صنعتگران بتوانند از تسهيلاتی كه به استان به مبلغ 600 ميليارد تومان اختصاص يافته بهره مند شوند و در اين راستا می توانيم برای صنايع غير فعال هم برای راه اندازی مجدد تسهيلات ارائه نمائيم.

کریمی افزود:  در همين راستا امروز مبلغ 15 ميليارد تومان برای سرمايه در گردش كارخانه مانيزان با تعهد افزايش اشتغال به تعداد 83 نفر مصوب و همچنين كمك به راه اندازی مرغداری مبلغ 7 ميليارد تومان با تعهد اشتغالزايی 35 نفر و همچنين كمك به راه اندازی واحد توليدی فوم به مبلغ 150 ميليون تومان با اشتغالزايی 22 نفر در اين جلسه مصوب می شود كه انشاالله با پرداخت تسهيلات به اين 3 طرح جمعا140 نفر مشغول بكار خواهند شد.
کوتاهی مدیران در تعهد ایجاد شغل  به منزله پایان مدیریت آنان است  +تصاویر

وی گفت:  همه اعتبارات از محل تملك دارايی امسال تحقق يافته و دستگاه های اجرايی مكلفند در جذب اين اعتبارات فعال باشند و اعتبارات هيچ دستگاهی نبايد از دست برود و از هيچ مديری نمی پذيريم در جذب اعتبارات تعيين شده كوتاهی كند.


فرماندار شهرستان گفت : اميدواريم در حوزه اشتغال با مساعدت هايی كه دولت به مناطق زلزله زده داشته است انشالله شاهد تحولات خوبی خواهيم بود و همه مديران بايد با دلسوزی و كار شبانه روزی مزايای تسهيلات اشتغال زايی را برای مردم عزيز بويژه روستائيان تشريح نمايند تا بتوانيم از اين فرصت های ايجاد شده بيشترين بهره برداری را برای كار و توليد فراهم نمائيم.

 انتهای پیام/ز


از هيچ مديری نمی پذيريم در جذب اعتبارات تعيين شده كوتاهی كند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.