سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال پایدار روستایی از حاشیه نشینی جلوگیری می کند

ایزدی فرماندار کنگاور گفت:طرح اشتغال پایدار روستایی مزایای زیادی نسبت به طرح های دیگر دارد از جمله اینکه از مهاجرت و رشدحاشیه نشینی جلوگیری می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ؛ ایزدی فرماندار کنگاور گفت : دیگر زمان آن رسیده افق روشنی از امید برای جوانان در این برهه حساس ترسیم کنیم و لذانیازمند همدلی و نگاه تخصصی به طرحهاهستیم.

ایزدی ادامه داد:از دستگاه های اجرایی میخواهیم تمام انرژی خود را روی طرح های روستایی بگذارند اشتغال در مشاغل خرد کمترین میزان سرمایه گذاری با بیشترین اشتغال را دارد.

ایزدی در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: کلید توسعه روستاها عبور از کارخانه های بزرگو الگو گیری و نگاه الگویی از کشورهایی است که با اشتغال خرد رشد خوبی در اشتغال داشته اند به همین دلیل اعتقاد دارم مشاغل خرد کلید اصلی حل مشکلات بیکاری جامعه ماست دستگاههای اجرایی نگاهشان به مجموعه روستا برای محوریت بخشی به نشاغل خرد باشد.

ایزدی با تاکید بر تسریع در جذب منابع تخصیصی شهرستان کنگاور گفت:تعجیل به معنای بازگشت به سیاست های غلط دیروز نیست برنامه ریزی باید بگونه ای باشد که از هر انحرافی در طرح ها جلوگیری بعمل آید.

فرماندار کنگاور در خاتمه جلسه با اشاره به توان و پتانسیل بخش خصوصی اظهار داشت :نگاه من به بخش خصوصی نگاه جهادیست بخش خصوصی جهادگر عرصه توسعه امروز می باشد ما با دولت عهد کرده ایم از برنامه هایش حمایت کنیم، با تغییر آنچه که دیگران دیروز به غلط رقم زدند ایجاد اشتغال پول میخواهد و دولت این پول را تهیه کرده و در اختیار استان ها قرار داده است بخش خصوصی باید از این اقدامات مطلع شود و این برعهده دستگاههای اجرایی بالاخص میراث فرهنگی وگردشگری، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت و پارک علم و فناوریست.

انتهای پیام/ز

 

دستگاه های اجرایی تمام انرژی خود را روی طرح های روستایی بگذارند

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.