سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرآموزش فنی و حرفه ای آذربايجان غربی:

ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی تا سطح جهانی از اهداف مسابقات ملی مهارت است

مديرآموزش فنی و حرفه ای آذربايجان غربی گفت: ارتقاء مهارت ها ی حرفه ای کشور تا سطح مهارت های جهانی از اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛   محسن مددی مدير كل آموزش فنی و حرفه ای آذربايجان غربی در مراسم افتتاحيه نشست تخصصی كارشناسان كشوری هجدهمين مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری مد ، ترویج و ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی، ایجاد بستر مناسب برای ارتقاء مهارت های حرفه ای کشور تا سطح مهارت های جهانی و شناسایی کمبودها در آموزشهای فنی وحرفه ای و برنامه ریزی برای رفع آنها، ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه ای بین جوانان و ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت را از اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت دانست.
‌وی با اشاره به تیم اعزامی مهارت کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی مهارت 2017 ابوذبی گفت: سه نفر از كارآموزان نخبه اين اداره كل در رشته های كاشي كاری، طلا و جواهر سازی و فناوری اتومبيل در اين دوره از مسابقات جهانی شركت نمودند و با وجود مشکلات و نارسایی ها توانستند دانش مهارتی خويش را در عرصه بين المللی به اثبات برسانند.
مديرآموزش فنی و حرفه ای آذربايجان غربی تصریح کرد : دو رشته فناوری اطلاعات ( مديريت سيستم های تحت شبكه ) و فناوری مد از سری رشته های هجدهمين دوره مسابقات ملی مهارت كشوری به ميزبانی  سازمان فنی و حرفه ای  در تير ماه سال آينده در شهرستان اروميه برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است : نشست تخصصی كارشناسان كشوری هجدهمين مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری مد با حضور 18 استان و با هدف تبادل نظر كارشناسان اين رشته مهارتی و آمادگی هر چه بيشتر برای برگزاری اين مسابقات به مدت دو روز در هتل بين المللی پارك اروميه برگزار می شود.

انتهای پیام/م

نشست تخصصی مسابقات ملی مهارت با محوریت ارتقاء مهارت آموزی

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.