سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد;

افتتاح بیش از 100 پروژه عمرانی برق‌رسانی در استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت : ۱۱۶ پروژه عمرانی برق‌رسانی در دهه فجر در این استان افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت : این 116 پروژه عمرانی برق‌رسانی بااعتباری به مبلغ 94 میلیارد و 641 میلیون ریال در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

وی گفت : 15 پروژه روشنایی معابر، 23 پروژه اصلاح و نصب ایستگاه‌های هوائی، پنج پروژه تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار و 19 پروژه احداث تجهیزات توزیع برق از دیگر پروژه‌های این حوزه است که به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با بیان این که در دولت یازدهم برای توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی استان سمنان ، یک هزار و 342 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است تصریح کرد : از زمان آغاز به کار دولت دوازدهم تاکنون، 210 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، برای احداث شبکه‌ها و تأسیسات توزیع برق این استان انجام‌شده است.

موسوی زاده در پایان گفت : از سال 89 تاکنون، 78 رزمایش خدمت متعالی برای اصلاح و بازسازی شبکه و تأسیسات توزیع برق با تعداد 20 هزار و 784 نفر ساعت به اجرا درآمده است.

وی بیان داشت: به منظور اصلاح و بهینه سازی شبکه های قدیمی، فرسوده و عارضه دار، با تجمیع امکانات و نیروی انسانی و با حضور نیروهای عملیاتی، پشتیبانی و پیمانکاران و ناظرین، و در برخی مواقع بهره گیری از ظرفیت استان های معین، در سطح بعضی شهرها و روستاهای استان ،  این طرح جهادی – ضربت عملیاتی می شود.

انتهای پیام / ه

۱۱۶ پروژه عمرانی برق‌رسانی در استان سمنان افتتاح می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.